RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 28. 03. 2002, 15:49 CET


Ale pan Hlavenka ma pravdu  - iDot take dela nejake svoje logy, ktere pak zdlouhave pocita, aby z nej vypadla data (za minuly den tak v deset hodin dne nasledujiciho). Tj. neni v realnem case, coz by se mohlo pro reklamu hodit. Neni to ale nutne - stacilo by z logu ziskat unikatni id vsech lidi, kteri minuly tyden aspon petkrat navstivili nejaky financni server, a na ty pak cilit reklamu banky, at se pohnou kamkoliv. Rekneme jednou denne tuhle databazi id uzivatelu updatuju, ale opravdu v realnem case ta data nepotrebuju.
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz

-----Original Message-----
From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] 
Sent: Thursday, March 28, 2002 3:43 PM
To: Hlavenka Jiri
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


Pletete  se pane Hlavenka. iDot neni iAudit. Tato neznalost mne u vas
tedy velmi prekvapuje! Prosim podivejte se nejdriv jak iDot funguje.

Přeji hezky den.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz

> iDot to dělá ex post z logů, jestli se nepletu, což jej vylučuje jako
> nástroj pro okamžité reklamní cílení, ne? (Navíc se pořád nedostáváme ani o
> centimetr blíže k cílení na konkrétní vyprofilované skupiny obyvatelstva,
> což je myslím podstatné).

> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 3:23 PM
> Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


> Byl bych skoro rekl, ze presne tohle take meri iDot (prechody ze serveru na
> server, prekryvy uzivatelu mezi servery) - a na stejne urovni jako oni to
> muze v pohode delat jakykoliv rozsireny reklamni system.
> Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> Atlas.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST