Ale pan Hlavenka ma pravdu - iDot take dela nejake svoje logy, ktere pak zdlouhave pocita, aby z nej vypadla data (za minuly den tak v deset hodin dne nasledujiciho). Tj. neni v realnem case, coz by se mohlo pro reklamu hodit. Neni to ale nutne - stacilo by z logu ziskat unikatni id vsech lidi, kteri minuly tyden aspon petkrat navstivili nejaky financni server, a na ty pak cilit reklamu banky, at se pohnou kamkoliv. Rekneme jednou denne tuhle databazi id uzivatelu updatuju, ale opravdu v realnem case ta data nepotrebuju. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] Sent: Thursday, March 28, 2002 3:43 PM To: Hlavenka Jiri Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu Pletete se pane Hlavenka. iDot neni iAudit. Tato neznalost mne u vas tedy velmi prekvapuje! Prosim podivejte se nejdriv jak iDot funguje. Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz > iDot to dělá ex post z logů, jestli se nepletu, což jej vylučuje jako > nástroj pro okamžité reklamní cílení, ne? (Navíc se pořád nedostáváme ani o > centimetr blíže k cílení na konkrétní vyprofilované skupiny obyvatelstva, > což je myslím podstatné). > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 3:23 PM > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Byl bych skoro rekl, ze presne tohle take meri iDot (prechody ze serveru na > server, prekryvy uzivatelu mezi servery) - a na stejne urovni jako oni to > muze v pohode delat jakykoliv rozsireny reklamni system. > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > Atlas.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST