Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)

From: Yo.cz (admin@yo.cz)
Date: 28. 03. 2002, 10:12 CET


Navstevnici privedeni bannerovou reklamou jsou vetsinou tak spatne zacileni,
ze jejich konvereze v navstevniky opakovane, ci
dokonce zakazniky je dosti vyjimecna.

Myslim ze predevsim zalezi na banneru  na nektere shopy pouzivame cilenou
reklamu a vysledky jsou dobre ...

Vasek Pericevic

----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 2:46 AM
Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
MrLinxe)


Ano, vyhody, ktere uvadite jsou nesporne. V zasade by sly
shrnout do jednoducheho tvrzeni, ze vymenna reklama je pohodlna
a levna. To ovsem ponekud prestava platit v okamziku, kdy si
vymenny system (byt maly a jednoduchy) sam programuji, jak o tom
psal pan Kylar.

Dalsi vec je efekt vymenne reklamy. Z jejiho principu vyplyva,
ze kolik navstevniku mi na web privede, tolik mi jich take
odvede. Samozrejme lze namitnout, ze z tech co privede se mohou
stat trvali navstevnici a ti, ktere odvede, se zase vrati. Jenze
ve skutecnosti to tak uplne neplati.

Navstevnici privedeni bannerovou reklamou jsou vetsinou tak
spatne zacileni, ze jejich konvereze v navstevniky opakovane, ci
dokonce zakazniky je dosti vyjimecna. Co se tyce tech, kteri
pres cizi bannery z me stranky odesli, je pravdepodobnost, ze se
vrati, urcite vyssi, avsak rozhodne se nerovna jistote.

Naproti tomu u dobre provedene vymeny odkazu je cileni
prichozich vetsinou velmi dobre a naopak odchazeji spise ti,
kteri bud nejsou nabidkou meho webu osloveni (a tudiz by stejne
nezustali), nebo jiz trvalymi navstevniky jsou. Navic, at uz ti
prvni, nebo ti druzi, odchazeji nekam, odkud vede cesta zpet
(vymena odkazu).

V neposledni rade se vymena odkazu pozitivne promita vysledku
stranek ve fulltextovych vyhledavacich, kdezto bannerova reklama
jim spise skodi.

Abychom si rozumeli, netvrdim ze je vymenna reklama jenom
spatna. Sam ji na nekolika webech pouzivam. Nepovazuji ji
nicmene za *zakladni* metodu zvysovani navstevnosti pro male
weby a pro malou, uzavrenou skupinu malych webu (o tom se tu
bavime) se mi zda vyslovene nevhodna.

Zdravi,

Marek Prokop

> -----Original Message-----
> From: Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz]
> Sent: Wednesday, March 27, 2002 10:56 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne
> jednani MrLinxe)
>
> Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec:
> a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do
> stránek,
> pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan
> tam, jednou
> jinde, takovou tam, onakou jinde
> b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny
> daného serveru,
> která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její
úcinnost
> casem klesá,
> musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat
> stránky atd.
> c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server
pocit,
> ze víc dává,
> nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :)


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST