Navstevnici privedeni bannerovou reklamou jsou vetsinou tak spatne zacileni, ze jejich konvereze v navstevniky opakovane, ci dokonce zakazniky je dosti vyjimecna. Myslim ze predevsim zalezi na banneru na nektere shopy pouzivame cilenou reklamu a vysledky jsou dobre ... Vasek Pericevic ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 2:46 AM Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe) Ano, vyhody, ktere uvadite jsou nesporne. V zasade by sly shrnout do jednoducheho tvrzeni, ze vymenna reklama je pohodlna a levna. To ovsem ponekud prestava platit v okamziku, kdy si vymenny system (byt maly a jednoduchy) sam programuji, jak o tom psal pan Kylar. Dalsi vec je efekt vymenne reklamy. Z jejiho principu vyplyva, ze kolik navstevniku mi na web privede, tolik mi jich take odvede. Samozrejme lze namitnout, ze z tech co privede se mohou stat trvali navstevnici a ti, ktere odvede, se zase vrati. Jenze ve skutecnosti to tak uplne neplati. Navstevnici privedeni bannerovou reklamou jsou vetsinou tak spatne zacileni, ze jejich konvereze v navstevniky opakovane, ci dokonce zakazniky je dosti vyjimecna. Co se tyce tech, kteri pres cizi bannery z me stranky odesli, je pravdepodobnost, ze se vrati, urcite vyssi, avsak rozhodne se nerovna jistote. Naproti tomu u dobre provedene vymeny odkazu je cileni prichozich vetsinou velmi dobre a naopak odchazeji spise ti, kteri bud nejsou nabidkou meho webu osloveni (a tudiz by stejne nezustali), nebo jiz trvalymi navstevniky jsou. Navic, at uz ti prvni, nebo ti druzi, odchazeji nekam, odkud vede cesta zpet (vymena odkazu). V neposledni rade se vymena odkazu pozitivne promita vysledku stranek ve fulltextovych vyhledavacich, kdezto bannerova reklama jim spise skodi. Abychom si rozumeli, netvrdim ze je vymenna reklama jenom spatna. Sam ji na nekolika webech pouzivam. Nepovazuji ji nicmene za *zakladni* metodu zvysovani navstevnosti pro male weby a pro malou, uzavrenou skupinu malych webu (o tom se tu bavime) se mi zda vyslovene nevhodna. Zdravi, Marek Prokop > -----Original Message----- > From: Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] > Sent: Wednesday, March 27, 2002 10:56 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne > jednani MrLinxe) > > Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec: > a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do > stránek, > pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan > tam, jednou > jinde, takovou tam, onakou jinde > b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny > daného serveru, > která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její úcinnost > casem klesá, > musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat > stránky atd. > c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server pocit, > ze víc dává, > nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :) -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST