Dobry den, je uz asi tradici teto konference, ze z ni nejdriv mesic neprijde ani jedna zprava a pak se tu objevi hned deset kauz vedle sebe. Jeden vysvetlovaci mail uz sem dnes posilal Tomas Prouza, ted je tedy zrejme rada na mne. :-) > No a divite se? Kdyz davate reklamu a tzv. studie jako barter za server > hosting jako iinfo Aliatelu, tak holt musite akceptovat, co si klient > vymysli... Vase postrehy jsou, mily pane Rejpale, casto docela podnetne, a uz nejaky cas si lamu hlavu s tim, pod jakym jmenem asi vystupujete v obcanskem zivote. V tomto pripade jste vsak trochu vedle: kampan Aliatelu, ktera bezi na Lupe a na Mesci, je radne naplanovana a objednana prostrednictvim medialni agentury Starcom, s niz spolupracujeme. > Ale hlavne ze se to zapocte do vykazovaneho obratu, abychom zase mohli > soutezit o nejrychleji rostouci firmy ve stredni Evrope, ze :-) Ano, tuhle radne objednanou, nasledne vyfakturovanou a snad i zaplacenou :-) kampan si rozhodne do obratu zapocitame. Ostatne i kdyby to byl barter "reklama za hosting", neprislo by mi nic divneho na tom si jej zapocitat. Sporne jsou podle meho jen fiktivni bartery "reklama za reklamu", ty by se ve vysledcich mely oddelovat. Mimochodem, nase financni vysledky za lonsky rok budeme zverejnovat do pulky brezna a fakturovane reklamni bartery rozhodne uvedeme zvlast; pro Vasi informaci, dela to u nas neco kolem peti procent celkoveho obratu. Pokud jde o zebricek FAST 50, na ktery narazite, lonske prvni misto z ceskych firem uz letos mozna neobhajime, ale v prvni desitce by to rozhodne byt melo. Hezky den, Marek Antos
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:47 CEST