RE: Kterak Adventura...

From: Tomas Prouza (tomas.prouza@penize.cz)
Date: 28. 02. 2002, 15:33 CET


Milý Jiří,

je to taková podivná nemoc, psát o věcech, o kterých člověk příliš neví. I
když Vy sám byste měl vědět, jak jsou naše mailingy úspěšné, kampaň pro
Vašeho klienta Cetelem přeci ještě není tak stará... Stačilo by nahlédnout
do závěrečných zpráv, které máte k dispozici a věděl byste :-)

Ale dobrá, oficiálně sděluji, že click-rate vkládaného reklamního textu
samozřejmě měříme (pokud si to klient neměří sám například specifickým URL a
podobně) a o click-rate upozornění na vydané články máme díky velmi slušné
statistické části našeho redakčního systému dostatečně dobrou představu.

Co se týče reklamy Adventury: stejně jako jiná média využíváme podkladů,
které nám dodá zadavatel. Ano, umím si u řady podkladů představit jiné
zpracování, ale to asi umíme všichni. Problém trošku je navážet se do práce
své konkurence... Ovšem vlastně by Vás měli mít rádi - mail jste si otevřel,
kliknul jste si na propagovaný odkaz a dokonce jste propagovanou stránku
veřejně pochválil. Co chtít od reklamy více?

A ještě jeden detail: svolení k zasílání reklamních mailů jste nám
samozřejmě dal - jen je potřeba číst registrační formuláře... Jenže ono je
to bohužel těžší než sednout a něco napsat do nějaké konference...

Hezký den a chladnou mysl,

Tomáš Prouza

****************
Tomas Prouza
reditel Penize.CZ
U Bulhara 3, 110 00 Praha 1
tel.: 02 / 2423 6104, 0603 / 415 840
fax: 02 / 2224 6619
mail: tomas.prouza@penize.cz

Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ?




-----Původní zpráva-----
Od: Jiří Brázda [mailto:jiri.brazda@lundegaard.cz]
Odesláno: 28. února 2002 14:21
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: Kterak Adventura vyhazuje Penize.cz


Přeji dobrý den,

delší dobu mi vrtá hlavou, proč téměř nikdo u nás neumí využívat
email, přestože se jedná o efektivnější komunikační kanál než je web.
E-ziny, newslettery a vkládaná reklama, promo třetích stran - to
všechno jsou báječné příležitosti k oslovení nových zákazníků a
udržení komunikace se stávajícími.

Dnes mi ale ze serveru Peníze.cz přišli dva emaily a to už mě
dorazilo, protože jinak si myslím, že Peníze.cz dělají svůj web
business dobře.

Nejdřív tedy newsletter, který téměř postrádá smysl, když Peníze.cz
nijak neměří jeho efektivitu (alespoň click-rate vkládaného reklamní
textu a vlastních článků, ale i další poměry nezbytné pro efektivní
email marketing), nijak nestimulují čtenáře k nějaké akci, nijak mu
čtení a orientaci neulehčují a nedávají mu možnost se odhlásit, o
personalizaci nemluvě. Pozitivní je snad jen osobní přístup a snaha
získat zpětnou vazbu (to se ale stejně ztrácí v textu).

A druhý email, který mě donutil napsat do konference, byla reklama na
cestovku Adventura - rozhozená čeština, žádný click-rate. A navíc, dal
jsem Peníze.cz svolení k tomu, aby mi posílali reklamní emaily??? A
subjektivně ještě nechápu, k čemu reklama směřuje. Adventuru znám a
líbí se mi její business (docela i jejich přístup k zákazníkům na
vlastním webu), ale tohle bylo o Adventuře, novém katalogu, o výhodách
pro věrné zákazníky, o funstránce (mimochodem pěkná) nebo o zážitcích
z cestování nějakého člověka? Mimochodem, jen díky stále nízkému
zahlcení spamem v našich podmínkách a vlastní zvědavosti (zkušenosti
jsou neocenitelné) jsem si tenhle email otevřel. Jinak odesílatel
"Penize.cz" se subjectem "adventura.cz" jsou opravdu vysoce kreativní
počiny - email s takovým označením musí být pro normálního člověka
ihned kandidátem na smazání.

Uff, uff.

Jiří Brázda
account manager

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Španělská 4
tel. 02/2225 3015  fax 02/2225 4458
www.lundegaard.cz




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.325 / Virová báze: 182 - datum vydání: 19.2.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:47 CEST