Milý Jiří, je to taková podivná nemoc, psát o věcech, o kterých člověk příliš neví. I když Vy sám byste měl vědět, jak jsou naše mailingy úspěšné, kampaň pro Vašeho klienta Cetelem přeci ještě není tak stará... Stačilo by nahlédnout do závěrečných zpráv, které máte k dispozici a věděl byste :-) Ale dobrá, oficiálně sděluji, že click-rate vkládaného reklamního textu samozřejmě měříme (pokud si to klient neměří sám například specifickým URL a podobně) a o click-rate upozornění na vydané články máme díky velmi slušné statistické části našeho redakčního systému dostatečně dobrou představu. Co se týče reklamy Adventury: stejně jako jiná média využíváme podkladů, které nám dodá zadavatel. Ano, umím si u řady podkladů představit jiné zpracování, ale to asi umíme všichni. Problém trošku je navážet se do práce své konkurence... Ovšem vlastně by Vás měli mít rádi - mail jste si otevřel, kliknul jste si na propagovaný odkaz a dokonce jste propagovanou stránku veřejně pochválil. Co chtít od reklamy více? A ještě jeden detail: svolení k zasílání reklamních mailů jste nám samozřejmě dal - jen je potřeba číst registrační formuláře... Jenže ono je to bohužel těžší než sednout a něco napsat do nějaké konference... Hezký den a chladnou mysl, Tomáš Prouza **************** Tomas Prouza reditel Penize.CZ U Bulhara 3, 110 00 Praha 1 tel.: 02 / 2423 6104, 0603 / 415 840 fax: 02 / 2224 6619 mail: tomas.prouza@penize.cz Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ? -----Původní zpráva----- Od: Jiří Brázda [mailto:jiri.brazda@lundegaard.cz] Odesláno: 28. února 2002 14:21 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: Kterak Adventura vyhazuje Penize.cz Přeji dobrý den, delší dobu mi vrtá hlavou, proč téměř nikdo u nás neumí využívat email, přestože se jedná o efektivnější komunikační kanál než je web. E-ziny, newslettery a vkládaná reklama, promo třetích stran - to všechno jsou báječné příležitosti k oslovení nových zákazníků a udržení komunikace se stávajícími. Dnes mi ale ze serveru Peníze.cz přišli dva emaily a to už mě dorazilo, protože jinak si myslím, že Peníze.cz dělají svůj web business dobře. Nejdřív tedy newsletter, který téměř postrádá smysl, když Peníze.cz nijak neměří jeho efektivitu (alespoň click-rate vkládaného reklamní textu a vlastních článků, ale i další poměry nezbytné pro efektivní email marketing), nijak nestimulují čtenáře k nějaké akci, nijak mu čtení a orientaci neulehčují a nedávají mu možnost se odhlásit, o personalizaci nemluvě. Pozitivní je snad jen osobní přístup a snaha získat zpětnou vazbu (to se ale stejně ztrácí v textu). A druhý email, který mě donutil napsat do konference, byla reklama na cestovku Adventura - rozhozená čeština, žádný click-rate. A navíc, dal jsem Peníze.cz svolení k tomu, aby mi posílali reklamní emaily??? A subjektivně ještě nechápu, k čemu reklama směřuje. Adventuru znám a líbí se mi její business (docela i jejich přístup k zákazníkům na vlastním webu), ale tohle bylo o Adventuře, novém katalogu, o výhodách pro věrné zákazníky, o funstránce (mimochodem pěkná) nebo o zážitcích z cestování nějakého člověka? Mimochodem, jen díky stále nízkému zahlcení spamem v našich podmínkách a vlastní zvědavosti (zkušenosti jsou neocenitelné) jsem si tenhle email otevřel. Jinak odesílatel "Penize.cz" se subjectem "adventura.cz" jsou opravdu vysoce kreativní počiny - email s takovým označením musí být pro normálního člověka ihned kandidátem na smazání. Uff, uff. Jiří Brázda account manager [][] LUNDEGAARD [][] interactive marketing & e-business solutions Praha 2 - Vinohrady, Španělská 4 tel. 02/2225 3015 fax 02/2225 4458 www.lundegaard.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.325 / Virová báze: 182 - datum vydání: 19.2.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:47 CEST