RE: Neodolas?

From: Ivan Fuksa (ivan.fuksa@cz.tiscali.com)
Date: 11. 01. 2002, 09:08 CET


Zdravím.
Dovolím si mírně oponovat ohledně neoznačení článku jako reklama. Tiscali má
článek označený jako P.R.
http://www.tiscali.cz/auto/auto_center_020107.409834.html  stačí se podívat
dolů :-). Je patrně na zvážení zda to tak stačí. Možná že nápis reklama bude
v budoucnu vhodnější.
Klidný den přeje
Ivan Fuksa



-----Original Message-----
From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz]
Sent: Friday, January 11, 2002 3:33 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Neodolas?


---> Bonjour,

tohle ale neni ten pripad, zde se autori snazili vzbudit v recipientovi
zajem
o tajemstvi. Tahle internetova kampan nebyla spustena izolovane, pokud
vychazite z bytu, mohl jste ji zahlednout treba i na billboardech kolem
silnic...

Asi bych s Vami souhlasil v pripade, ze by to byla kampan probihajici
jen na webu, ale pri celkovem pohledu je vice nez jasne, ze tenhle model
je funkcni a recipienty oslovuje. O te reklame se totiz mluvi. A kdyz se
podivate na jeji dalsi fazi, tedy "rizeny unik informaci", kdy na vsech
webech
o autech byly zaplacene (a neoznacene! v televizi uz by litaly pokuty)
clanky,
ktere jaksi mimochodem sdeluji, na ktere auto je to reklama, tak si proste
musime priznat, ze jsme na to zase naleteli (nebo alespon ja naletel :-).

Pekny vikend

--
=M=

> obavam se, ze jste uplne nepochopil o co mi slo. Slo mi o to zda kampane
> typu  klikni na banner a ono te to hodi nekam kde nenajdes nic
smysluplneho
> ( coz je podle meho nezoru tento pripad) nemaji spise negativni dopad
 viz
> "bannerova slepota")? Urcite se rad podivam na vyhodnoceni teto ( pripadne
> podobne) kampane s pohledem na to kolik lidi z tech co prislo pred 15.1 na
> stranky  se tam po 15.1 vratilo. Staci v procentech :-))




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:47 CEST