---> Bonjour, tohle ale neni ten pripad, zde se autori snazili vzbudit v recipientovi zajem o tajemstvi. Tahle internetova kampan nebyla spustena izolovane, pokud vychazite z bytu, mohl jste ji zahlednout treba i na billboardech kolem silnic... Asi bych s Vami souhlasil v pripade, ze by to byla kampan probihajici jen na webu, ale pri celkovem pohledu je vice nez jasne, ze tenhle model je funkcni a recipienty oslovuje. O te reklame se totiz mluvi. A kdyz se podivate na jeji dalsi fazi, tedy "rizeny unik informaci", kdy na vsech webech o autech byly zaplacene (a neoznacene! v televizi uz by litaly pokuty) clanky, ktere jaksi mimochodem sdeluji, na ktere auto je to reklama, tak si proste musime priznat, ze jsme na to zase naleteli (nebo alespon ja naletel :-). Pekny vikend -- =M= > obavam se, ze jste uplne nepochopil o co mi slo. Slo mi o to zda kampane > typu klikni na banner a ono te to hodi nekam kde nenajdes nic smysluplneho > ( coz je podle meho nezoru tento pripad) nemaji spise negativni dopad ( viz > "bannerova slepota")? Urcite se rad podivam na vyhodnoceni teto ( pripadne > podobne) kampane s pohledem na to kolik lidi z tech co prislo pred 15.1 na > stranky se tam po 15.1 vratilo. Staci v procentech :-))
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:47 CEST