No to je tedy zvlastni. Po nas, ackoliv jsme v iAuditu i SPIRu, jeste nikdo nas cenik pro tyto ucely nikdy nechtel! Jak to tedy funguje? Delame neco spatne my, nebo TN Sofres, ci SPIR? Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz > On 13/12/2001, Martin Bartoo wrote: >> Ja bych to klidne zkusil. >> >> Dle výzkumu v listopadu 2001, ktery u nas delal nms mohu sdelit >> nasledujici informace: >> >> 96% ctenaru jsou muzi >> sice nevim, jak presne specifikuje vetsi mesto, ale >> 45% ctenaru je u nas z mesta s vice jak 100 000 obyvateli >> 28% je pak v letech 12-25 a 21% ve veku 26-30 tedy 49% >> Mesicne mame dle iAuditu (rijen 2001) 184 097 ctenaru. >> >> Pak uz staci se podivat do ceniku, a zvolit tu nejlepsi strategii. >> Vypocet si uz asi provedete sam. >> >> Myslite, ze tyto udaje nejsou validni? > Jenze cilem agentur neni 'hrabat' se rucne v desitkach ceniku, ale > nasazet do planovaciho softu sve pozadavky a dostat za par vterin > odpoved na otazku 'kam dam tuhle kampan, kde dosahnu nejlepsi pomer > cena/vykon'. A toto umozni pouze to, kdyz bude dostatek dat od dostatku > serveru sebranych stejnou metodikou. A je celkem jedno, jestli takove > pruzkumy budou dva nebo tri. Kdyz budou dobre, agentura si rada koupi > oba (pokud se ji to vyplati). Pokud se vyplati serveru byt v obou, koupi > si take oba. > S pozdravem Tomas Krause
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST