On 13/12/2001, Martin Bartoo wrote: > Ja bych to klidne zkusil. > > Dle výzkumu v listopadu 2001, ktery u nas delal nms mohu sdelit > nasledujici informace: > > 96% ctenaru jsou muzi > sice nevim, jak presne specifikuje vetsi mesto, ale > 45% ctenaru je u nas z mesta s vice jak 100 000 obyvateli > 28% je pak v letech 12-25 a 21% ve veku 26-30 tedy 49% > Mesicne mame dle iAuditu (rijen 2001) 184 097 ctenaru. > > Pak uz staci se podivat do ceniku, a zvolit tu nejlepsi strategii. > Vypocet si uz asi provedete sam. > > Myslite, ze tyto udaje nejsou validni? Jenze cilem agentur neni 'hrabat' se rucne v desitkach ceniku, ale nasazet do planovaciho softu sve pozadavky a dostat za par vterin odpoved na otazku 'kam dam tuhle kampan, kde dosahnu nejlepsi pomer cena/vykon'. A toto umozni pouze to, kdyz bude dostatek dat od dostatku serveru sebranych stejnou metodikou. A je celkem jedno, jestli takove pruzkumy budou dva nebo tri. Kdyz budou dobre, agentura si rada koupi oba (pokud se ji to vyplati). Pokud se vyplati serveru byt v obou, koupi si take oba. S pozdravem Tomas Krause -- [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST