On 13/12/2001, Martin Bartoo wrote:
> Ja bych to klidne zkusil.
>
> Dle výzkumu v listopadu 2001, ktery u nas delal nms mohu sdelit
> nasledujici informace:
>
> 96% ctenaru jsou muzi
> sice nevim, jak presne specifikuje vetsi mesto, ale
> 45% ctenaru je u nas z mesta s vice jak 100 000 obyvateli
> 28% je pak v letech 12-25 a 21% ve veku 26-30 tedy 49%
> Mesicne mame dle iAuditu (rijen 2001) 184 097 ctenaru.
>
> Pak uz staci se podivat do ceniku, a zvolit tu nejlepsi strategii.
> Vypocet si uz asi provedete sam.
>
> Myslite, ze tyto udaje nejsou validni?
Jenze cilem agentur neni 'hrabat' se rucne v desitkach ceniku, ale
nasazet do planovaciho softu sve pozadavky a dostat za par vterin
odpoved na otazku 'kam dam tuhle kampan, kde dosahnu nejlepsi pomer
cena/vykon'. A toto umozni pouze to, kdyz bude dostatek dat od dostatku
serveru sebranych stejnou metodikou. A je celkem jedno, jestli takove
pruzkumy budou dva nebo tri. Kdyz budou dobre, agentura si rada koupi
oba (pokud se ji to vyplati). Pokud se vyplati serveru byt v obou, koupi
si take oba.
S pozdravem Tomas Krause
--
[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST