> a) "nucení" k přechodu na novou verzi a jeho "nezvládnutí": start nové verze > byl u newLinxe naprosto hladký, bez jediného výpadku atd. Dnes se přes 92% > bannerů točí v novém Linxu, zbývajících 8% ve starém - samozřejmě že na > počet registrovaných uživatelů ten poměr takový není, ale o to nejde: ---> Ja bych se v tomhle CPressu zastal. Proste je tu novy Linx, a je moc mile, ze uzivatele dostali lhutu na to, aby se aklimatizovali. Zvlast protoze je to system urceny beznym uzivatelum. Ovsem je jasne, ze stary Linx nebude CPress drzet navzdy. Myslim, ze po trech mesicich uz je nejvyssi cas prejit. Byt to na mne, odstartoval bych uz proces, ktery Jakub Chromy z Hosting CZ vtipne pojmenoval jako "Cestu do Walhally". Proste uzivatelum bude den co den po devadesat dni chodit email se sdelenim: "Uz jen XY dni zbyva do ukonceni provozu systemu Mr.Lin(x), pokud nechcete prijit o nasporene kredity, zalozte si novy ucet v systemu newLinx a prevedte na nej sve stare kredity." Kdo ma zajem o puvodniho Mr.Linxe, at se obrati na web.archive.org dtto bb -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST