Pane Samčenko, názor vám neberu, ale nemyslím, že je korektní: a) "nucení" k přechodu na novou verzi a jeho "nezvládnutí": start nové verze byl u newLinxe naprosto hladký, bez jediného výpadku atd. Dnes se přes 92% bannerů točí v novém Linxu, zbývajících 8% ve starém - samozřejmě že na počet registrovaných uživatelů ten poměr takový není, ale o to nejde: podstatná je velikost PROSTORu, ve kterém se můžete propagovat, se kterým můžete pracovat b) rozhraní: je vytvořeno tak, aby ten, kdo s ním pracuje často, minimalizoval počty kliknutí, tj. pracoval s ním nejefektivněji. (Zřídíme nicméně velmi "simple", jen html/text rozhraní pro "casual users") c) naše reklamní systémy točí denně přes 9 000 000 reklamních ploch a toto číslo stále prudce roste, denně přibývá okolo dvaceti nových serverů: to je "důkaz zákazníkem", nepotřebuji mnoho víc než toto, abych byl spokojený s kvalitou systému a jeho dobrým přijímáním trhem. ----- Original Message ----- From: <samcenko@planeta.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, November 29, 2001 5:31 PM Subject: Re: Funguje novy Billboard? > Nevim, jestli to teda patri do teto konference (mozna by to mel byt spise > mail smerovany primo na Billboard, pripadne pana Matulu osobne), ale osobne > (z pohledu uzivatele) si myslim, ze ani Billboard, ani Linx (nova verze je > na newlinx.adrenaline.cz) prechody na nove systemy nezvladly !! At uz to je > "NUCENIM" uzivatelu k prechodu do nove verze (emaily od Linxe typu "uz jste > jedni z poslednich, kdo nepresel na novou verzi" a pak nasledne se podivam, > kde se me bannery ten den zobrazovali (ve stare verzi, kdyz jeste fungovala > a vidim tam pres 1 000 (!) serveru - no budiz). Navic to jejich PRISERNE (= > uzivatelsky na houby, a to jsem slusny) rozhranni - ale i to by mohlo byt > predmetem diskuzi - napr. Jirka Lahvicka z atlasu si ho nemuze vynachvalit > (ale sam priznal, ze nejdrive stravil hodiny (!!) s jeho seznamovanim). > No a billboard je na tom podobne - take jsem v "zacatcich" = zacatkem > listopadu zmenil kod, jenze jsem necekal (jako pan Barborik) cely mesic, ale > vyjmul ho cca po 4 dnech - za tyden mi prisel mail, ze nemohou sekci > aktivovat, protoze tam kod neni :-)) (kupodivu), ale myslim, ze pak toto vse > staci vyresit "bombardovanim" emailem (hold je jich na to v billboardu > malo)... > Myslim, ze tim, co tu posledni dobou oba vymenne systemy predvadeji skoro > jako by naznacovaly : "Pokud je nekdo treti, tak ted mate SUPER vhodnou > chvili na vstup na trh - pripravili jsme pro Vas i klienty, kteri diky nasim > "prehmatum" k Vam mileradi prejdou". > P.S. Zaverem bych rad podotknul, ze na svych webech vyuzivame oba vymenne > systemy, ale na nekterych mam dodnes stare verze jak linxe tak billboardu > (proste zatim nebyl cas je vymenit = u billboard z duvodu schvalovni sekci = > pomalosti, u linxe z duvodu nedostatku casu na seznameni s jejich novym > prostredim (+ kdyz uz cas je, tak jsem na masine s linuxem a tento system je > "windous friendly - lepe receno windows only !!) > Vsem preji prijemny den > Petr Samcenko >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST