Re: Funguje novy Billboard?

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 29. 11. 2001, 22:43 CET


Pane Samčenko, názor vám neberu, ale nemyslím, že je korektní:
a) "nucení" k přechodu na novou verzi a jeho "nezvládnutí": start nové verze
byl u newLinxe naprosto hladký, bez jediného výpadku atd. Dnes se přes  92%
bannerů točí v novém Linxu, zbývajících 8% ve starém - samozřejmě že na
počet registrovaných uživatelů ten poměr takový není, ale o to nejde:
podstatná je velikost PROSTORu, ve kterém se můžete propagovat, se kterým
můžete pracovat
b) rozhraní: je vytvořeno tak, aby ten, kdo s ním pracuje často,
minimalizoval počty kliknutí, tj. pracoval s ním nejefektivněji. (Zřídíme
nicméně velmi "simple", jen html/text rozhraní pro "casual users")
c) naše reklamní systémy točí denně přes 9 000 000 reklamních ploch a toto
číslo stále prudce roste, denně přibývá okolo dvaceti nových serverů: to je
"důkaz zákazníkem", nepotřebuji mnoho víc než toto, abych byl spokojený s
kvalitou systému a jeho dobrým přijímáním trhem.


----- Original Message -----
From: <samcenko@planeta.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, November 29, 2001 5:31 PM
Subject: Re: Funguje novy Billboard?


> Nevim, jestli to teda patri do teto konference (mozna by to mel byt spise
> mail smerovany primo na Billboard, pripadne pana Matulu osobne), ale
osobne
> (z pohledu uzivatele) si myslim, ze ani Billboard, ani Linx (nova verze je
> na newlinx.adrenaline.cz) prechody na nove systemy nezvladly !! At uz to
je
> "NUCENIM" uzivatelu k prechodu do nove verze (emaily od Linxe typu "uz
jste
> jedni z poslednich, kdo nepresel na novou verzi" a pak nasledne se
podivam,
> kde se me bannery ten den zobrazovali (ve stare verzi, kdyz jeste
fungovala
> a vidim tam pres 1 000 (!) serveru - no budiz). Navic to jejich PRISERNE
(=
> uzivatelsky na houby, a to jsem slusny) rozhranni - ale i to by mohlo byt
> predmetem diskuzi - napr. Jirka Lahvicka z atlasu si ho nemuze vynachvalit
> (ale sam priznal, ze nejdrive stravil hodiny (!!) s jeho seznamovanim).
> No a billboard je na tom podobne - take jsem v "zacatcich" = zacatkem
> listopadu zmenil kod, jenze jsem necekal (jako pan Barborik) cely mesic,
ale
> vyjmul ho cca po 4 dnech - za tyden mi prisel mail, ze nemohou sekci
> aktivovat, protoze tam kod neni :-)) (kupodivu), ale myslim, ze pak toto
vse
> staci vyresit "bombardovanim" emailem (hold je jich na to v billboardu
> malo)...
> Myslim, ze tim, co tu posledni dobou oba vymenne systemy predvadeji skoro
> jako by naznacovaly : "Pokud je nekdo treti, tak ted mate SUPER vhodnou
> chvili na vstup na trh - pripravili jsme pro Vas i klienty, kteri diky
nasim
> "prehmatum" k Vam mileradi prejdou".
> P.S. Zaverem bych rad podotknul, ze na svych webech vyuzivame oba vymenne
> systemy, ale na nekterych mam dodnes stare verze jak linxe tak billboardu
> (proste zatim nebyl cas je vymenit = u billboard z duvodu schvalovni sekci
=
> pomalosti, u linxe z duvodu nedostatku casu na seznameni s jejich novym
> prostredim (+ kdyz uz cas je, tak jsem na masine s linuxem a tento system
je
> "windous friendly - lepe receno windows only !!)
> Vsem preji prijemny den
> Petr Samcenko
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST