Ale ono je to tak, ze obvykle je termin dodrzen, nicmene obcas se muze z ruznych pricin stat, ze se termin protahne. To je ovsem vec, kterou podobny testovaci nakup z principu nemuze postihnout (a to je puvodni smysl teto debaty), naopak jej muze postihnout anketa mezi zakazniky, pripadne sonda ktera rekne, kolik procent zakazniku se do obchodu vraci a znova nakoupi a kolik procent se jiz nikdy nevrati. Toto jsou udaje, ktere ma kazdy obchodnik zpravidla k dispozici a ktere by mohl byt ochoten poskytnout. Udaje z jednoho nahodneho nakupu jsou (zpravidla) nicnerikajici, at jiz dopadne dobre nebo spatne. > Myslim ze neni na miste rikat ze kamenne obchody to delaji taky spatne > a mozna jeste hur. IT technologie umoznuji prece mnohem lepe nektere > problemy osetrit. > > Neni ani nutne zvysovat naklady rozsirenim skladovaneho sortimentu > apod., jen hrat se zakaznikem cistou hru a nabidnout REALNE podminky. > Nesnazit se ziskat ho na kratke dodaci lhuty, kdyz je zrejme ze > nektere typy zbozi nedodame driv nez za 3 tydny. > > Pavel Hrùza > -- Jiri Chaloupka B2BExpander.com chaloupka@b2bexpander.com ********************************************** Have you visited www.b2bexpander.com today?
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST