Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Jiri Chaloupka (dev@b2bexpander.com)
Date: 31. 10. 2001, 16:39 CET


Ale ono je to tak, ze obvykle je termin dodrzen, nicmene obcas se muze z
ruznych pricin stat, ze se termin protahne.

To je ovsem vec, kterou podobny testovaci nakup z principu nemuze postihnout
(a to je puvodni smysl teto debaty), naopak jej muze postihnout anketa mezi
zakazniky, pripadne sonda ktera rekne, kolik procent zakazniku se do obchodu
vraci a znova nakoupi a kolik procent se jiz nikdy nevrati. Toto jsou udaje,
ktere ma kazdy obchodnik zpravidla k dispozici a ktere by mohl byt ochoten
poskytnout.
Udaje z jednoho nahodneho nakupu jsou (zpravidla) nicnerikajici, at jiz
dopadne dobre nebo spatne.

> Myslim ze neni na miste rikat ze kamenne obchody to delaji taky spatne
> a  mozna jeste hur. IT technologie umoznuji prece mnohem lepe nektere
> problemy osetrit.
>
> Neni ani nutne zvysovat naklady rozsirenim skladovaneho sortimentu
> apod.,  jen hrat se zakaznikem cistou hru a nabidnout REALNE podminky.
> Nesnazit se  ziskat ho na kratke dodaci lhuty, kdyz je zrejme ze
> nektere typy zbozi  nedodame driv nez za 3 tydny.
>
> Pavel Hrýza
>


-- 
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com
chaloupka@b2bexpander.com
**********************************************
Have you visited www.b2bexpander.com today?



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST