Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: pavel.hruza@e-komerce.cz
Date: 31. 10. 2001, 16:32 CET


Myslim ze neni na miste rikat ze kamenne obchody to delaji taky spatne a 
mozna jeste hur. IT technologie umoznuji prece mnohem lepe nektere 
problemy osetrit.

Neni ani nutne zvysovat naklady rozsirenim skladovaneho sortimentu apod., 
jen hrat se zakaznikem cistou hru a nabidnout REALNE podminky. Nesnazit se 
ziskat ho na kratke dodaci lhuty, kdyz je zrejme ze nektere typy zbozi 
nedodame driv nez za 3 tydny.

Pavel Hrůza 




Hlavenka Jiri <jiri.hlavenka@cpress.cz>
31.10.2001 16:15
Please respond to reklama

 
        To:     reklama@nawebu.cz
        cc:     (bcc: Pavel Hruza/ABC)
        Subject:        Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)



Pak jsou zde případy, kdy obchod například říká, že něco má, a přitom to
nemá. Např. v supermarketu je cedule "Vepřové půlky od 20 Kč", dojdete k
pultu a vepřové půlky jsou vyprodané - zcela běžná záležitost. Nebo když 
je
tam cedulka "přijdu za pět minut" a vy čekáte deset. Nebo, případně, když
někdo tvrdí, že jeho zboží je nejlepší a nejlevnější... Extrémní přísnost 
a
"algoritmičnost", kterou se snažíte aplikovat na internetové obchody,
neaplikujete na obchody kamenné - přitom jde o jedno a totéž!



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST