Myslim ze neni na miste rikat ze kamenne obchody to delaji taky spatne a mozna jeste hur. IT technologie umoznuji prece mnohem lepe nektere problemy osetrit. Neni ani nutne zvysovat naklady rozsirenim skladovaneho sortimentu apod., jen hrat se zakaznikem cistou hru a nabidnout REALNE podminky. Nesnazit se ziskat ho na kratke dodaci lhuty, kdyz je zrejme ze nektere typy zbozi nedodame driv nez za 3 tydny. Pavel Hrůza Hlavenka Jiri <jiri.hlavenka@cpress.cz> 31.10.2001 16:15 Please respond to reklama To: reklama@nawebu.cz cc: (bcc: Pavel Hruza/ABC) Subject: Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz) Pak jsou zde případy, kdy obchod například říká, že něco má, a přitom to nemá. Např. v supermarketu je cedule "Vepřové půlky od 20 Kč", dojdete k pultu a vepřové půlky jsou vyprodané - zcela běžná záležitost. Nebo když je tam cedulka "přijdu za pět minut" a vy čekáte deset. Nebo, případně, když někdo tvrdí, že jeho zboží je nejlepší a nejlevnější... Extrémní přísnost a "algoritmičnost", kterou se snažíte aplikovat na internetové obchody, neaplikujete na obchody kamenné - přitom jde o jedno a totéž!
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST