mno, ja programator nejsem, presto si myslim, obchodni podminky by mely byt dodrzitelne vzdy. Od ceho by to byly obchodni podminky, kdyby nebyly dodrzovany? Ten Vas priklad z jineho mailu o petimilionove pokute je zrejmy - jsou stanoveny podminky a ty se dodrzuji. Ja budu chodit tak a tak a dostanu to a to, nedodrzim-li to, zaplatim pokutu. Jasne predem, vim do ceho jdu (no, ja bych do toho nesel, se svymi prichody bych se nedoplatil pokut ;))))). Ale u obchodu mluvite o necem jinem - mate nejake podminky vyveseny (a je jedno, jestli to je na webu, v katalogu, ci na vyvesce v prodejne) a rikate, ze proste nekdy je nedodrzite, protoze to nejde. Tedy se musim ptat, proc jste si dali podminky, ktere nejste schopni dodrzet? Zkuste si uzavrit dodavatelskou smlouvu s jinym obchodnim subjektem a podle teto smlouvy neco nedodat. V lepsim pripade mate po obchodu, v horsim jdete k soudu. Je na tom neco spatneho? Nebo jeste jinak - zajima Vas osobne, jak je na tom Vas dodavatel? Mate i vydavatelstvi, ohlizite se pri vyrobe knizky na to, ze jste tiskarne dali "neobvyklou" zakazku? Bude se Vam libit, kdyby tiskarna svuj zavazek nesplnila a Vy jste kvuli tomu nestihl veletrh? Dovolim si jeste uplne posledni poznamku. Chapu, ze je obrovska konkurence a firma, aby se prosadila, musi nabizet lepsi podminky, nez konkurence. Pokud vsak tyto podmiky neni schopna dodrzet, lze to bez pardonu kvalifikovat jako klamavou reklamu. Bohuzel. btw - i u kamennych obchodu mi vadi, kdyz nedodrzi, co slibuji. Nevidim v tom rozdil, jestli je obchod na ulici ci na webu. Dostali jsme se vsak od PR clanku skutecne moc daleko. Toto tema je velmi zajimave a rad si ho ctu, ale asi by skutecne bylo vhodnejsi venovat se dale tematu teto konference. S pozdravem David Weil communication design, s. r. o. weil@cdny.cz +420 2 5708 1164 ICQ: 28066279 > -----Original Message----- > From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] > Sent: Wednesday, October 31, 2001 3:32 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz) > > > Ten obchod to samozřejmě *nepoloží*, ale bavíme se o > testovací objednávce, > která má ukázat, jak obchod funguje. Patrik i já tady > ukazujeme, jak je > snadné u jakéhokoli e-obchodu udělat objednávku, která ukáže, > že obchod > nesplní to, co nabízí. > Ale jak už jsem psal, neexistuje ani kamenný obchod, který by > VŽDY splnil > to, co nabízí. Jenomže u kamenných obchodů to jaksi nevadí; u > internetových > má každý (tj. každý diskutér-programátor, což je bohužel skoro každý > diskutér) pocit, že musí fungovat deterministicky, jako > počítačový program - > buď tam je chyba nebo není, nic mezi tím. Ale to není pravda. > > > ----- Original Message ----- > From: "Weil David" <weil@cdny.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, October 31, 2001 1:19 PM > Subject: RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz) > > > > Mozna ziju v jinem svete, ale proc by mela objednavka, > ktera je PLNE V > > SOULADU s nabidkou, polozit nejaky obchod. Jen proto, ze to > tady jeste > > nebylo? > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST