RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Weil David (weil@cdny.cz)
Date: 31. 10. 2001, 16:17 CET


mno, ja programator nejsem, presto si myslim, obchodni podminky by mely byt
dodrzitelne vzdy. Od ceho by to byly obchodni podminky, kdyby nebyly
dodrzovany?

Ten Vas priklad z jineho mailu o petimilionove pokute je zrejmy - jsou
stanoveny podminky a ty se dodrzuji. Ja budu chodit tak a tak a dostanu to a
to, nedodrzim-li to, zaplatim pokutu. Jasne predem, vim do ceho jdu (no, ja
bych do toho nesel, se svymi prichody bych se nedoplatil pokut ;))))). Ale u
obchodu mluvite o necem jinem - mate nejake podminky vyveseny (a je jedno,
jestli to je na webu, v katalogu, ci na vyvesce v prodejne) a rikate, ze
proste nekdy je nedodrzite, protoze to nejde. Tedy se musim ptat, proc jste
si dali podminky, ktere nejste schopni dodrzet?

Zkuste si uzavrit dodavatelskou smlouvu s jinym obchodnim subjektem a podle
teto smlouvy neco nedodat. V lepsim pripade mate po obchodu, v horsim jdete
k soudu. Je na tom neco spatneho?

Nebo jeste jinak - zajima Vas osobne, jak je na tom Vas dodavatel? Mate i
vydavatelstvi, ohlizite se pri vyrobe knizky na to, ze jste tiskarne dali
"neobvyklou" zakazku? Bude se Vam libit, kdyby tiskarna svuj zavazek
nesplnila a Vy jste kvuli tomu nestihl veletrh?

Dovolim si jeste uplne posledni poznamku. Chapu, ze je obrovska konkurence a
firma, aby se prosadila, musi nabizet lepsi podminky, nez konkurence. Pokud
vsak tyto podmiky neni schopna dodrzet, lze to bez pardonu kvalifikovat jako
klamavou reklamu. Bohuzel.

btw - i u kamennych obchodu mi vadi, kdyz nedodrzi, co slibuji. Nevidim v
tom rozdil, jestli je obchod na ulici ci na webu.

Dostali jsme se vsak od PR clanku skutecne moc daleko. Toto tema je velmi
zajimave a rad si ho ctu, ale asi by skutecne bylo vhodnejsi venovat se dale
tematu teto konference.

S pozdravem
  David Weil
  communication design, s. r. o.
  weil@cdny.cz
  +420 2 5708 1164
  ICQ: 28066279

> -----Original Message-----
> From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
> Sent: Wednesday, October 31, 2001 3:32 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
> 
> 
> Ten obchod to samozřejmě *nepoloží*, ale bavíme se o 
> testovací objednávce,
> která má ukázat, jak obchod funguje. Patrik i já tady 
> ukazujeme, jak je
> snadné u jakéhokoli e-obchodu udělat objednávku, která ukáže, 
> že obchod
> nesplní to, co nabízí.
> Ale jak už jsem psal, neexistuje ani kamenný obchod, který by 
> VŽDY splnil
> to, co nabízí. Jenomže u kamenných obchodů to jaksi nevadí; u 
> internetových
> má každý (tj. každý diskutér-programátor, což je bohužel skoro každý
> diskutér) pocit, že musí fungovat deterministicky, jako 
> počítačový program -
> buď tam je chyba nebo není, nic mezi tím. Ale to není pravda.
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Weil David" <weil@cdny.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, October 31, 2001 1:19 PM
> Subject: RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
> 
> 
> > Mozna ziju v jinem svete, ale proc by mela objednavka, 
> ktera je PLNE V
> > SOULADU s nabidkou, polozit nejaky obchod. Jen proto, ze to 
> tady jeste
> > nebylo?
> >
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST