RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 31. 10. 2001, 11:15 CET


Jiri Chaloupka [SMTP:dev@b2bexpander.com] napsal:
> Nebyl by to nahodou podvod?
> (objednani zbozi s tim, ze mam od pocatku
> umysl jej nezaplatit, vratit, ...)

To by byl pripad koupe na uver (fakturu) neceho na co se zaruka 
vraceni penez nevztahuje. Tohle je neco jineho -- koupim, zaplatim 
(!) a pote vyuziji sveho prava bez duvodu zbozi vratit. Podvod to 
neni take proto, ze z toho nemam zadny prospech, coz je, tusim, 
nezbytna soucast skutkove podstaty podvodu. Prospech z toho muze mit 
jen obchodnik ziskanou publicitou.

Patrick.Zandl@mobil.cz [SMTP:Patrick.Zandl@mobil.cz] napsal:
> Az to tak udelate, jak se tu kasate, ...

Nekasal jsem se :-)

> K cemu je jeden kontrolni nakup? K tomu, abyste
> zjistili, ze to nahodou doslo, nebo ze to vzdy dojde,
> nebo nekdy dojde? Co je to za statistiku,
> pocitat s JEDNIM nakupem?

Kdo tu hovoril o statistice? Hovorime o necem, co se nazyva 
*spotrebitelsky test*, tedy o necem, co se dnes a denne provadi po 
celem svete nahodnym vyberem jednotlivych vzorku zbozi. Kdyby to 
nemelo zadny smysl, asi by se to nedelalo.

Po pravde receno, jsem prekvapen, jak silnou reakci moje puvodni 
poznamka vyvolala. Z meho pohledu to zase tak zajimave tema neni. 
Projevil jsem jen svuj nazor, ze i jako obchodnikovi by mne tento 
postup pripadal fer. Dokonce bych byl velmi potesen, ze si mne 
vyznamne medium vybralo pro recenzi a takto si mne zkousi.

Nekdo na to muze mit samozrejme jiny nazor.

Preji vam vsem hezky den :-)

Marek Prokop
-----------------------------------------------------------------
PROKOP software s.r.o. - www aplikace, strategie, marketing
mailto:mprokop@prokopsw.cz, http://www.prokopsw.cz/inet/
-----------------------------------------------------------------
  



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST