Jiri Chaloupka [SMTP:dev@b2bexpander.com] napsal: > Nebyl by to nahodou podvod? > (objednani zbozi s tim, ze mam od pocatku > umysl jej nezaplatit, vratit, ...) To by byl pripad koupe na uver (fakturu) neceho na co se zaruka vraceni penez nevztahuje. Tohle je neco jineho -- koupim, zaplatim (!) a pote vyuziji sveho prava bez duvodu zbozi vratit. Podvod to neni take proto, ze z toho nemam zadny prospech, coz je, tusim, nezbytna soucast skutkove podstaty podvodu. Prospech z toho muze mit jen obchodnik ziskanou publicitou. Patrick.Zandl@mobil.cz [SMTP:Patrick.Zandl@mobil.cz] napsal: > Az to tak udelate, jak se tu kasate, ... Nekasal jsem se :-) > K cemu je jeden kontrolni nakup? K tomu, abyste > zjistili, ze to nahodou doslo, nebo ze to vzdy dojde, > nebo nekdy dojde? Co je to za statistiku, > pocitat s JEDNIM nakupem? Kdo tu hovoril o statistice? Hovorime o necem, co se nazyva *spotrebitelsky test*, tedy o necem, co se dnes a denne provadi po celem svete nahodnym vyberem jednotlivych vzorku zbozi. Kdyby to nemelo zadny smysl, asi by se to nedelalo. Po pravde receno, jsem prekvapen, jak silnou reakci moje puvodni poznamka vyvolala. Z meho pohledu to zase tak zajimave tema neni. Projevil jsem jen svuj nazor, ze i jako obchodnikovi by mne tento postup pripadal fer. Dokonce bych byl velmi potesen, ze si mne vyznamne medium vybralo pro recenzi a takto si mne zkousi. Nekdo na to muze mit samozrejme jiny nazor. Preji vam vsem hezky den :-) Marek Prokop ----------------------------------------------------------------- PROKOP software s.r.o. - www aplikace, strategie, marketing mailto:mprokop@prokopsw.cz, http://www.prokopsw.cz/inet/ -----------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST