Vazeni zucastneni, tak nevim, jestli tato komunikace jeste patri do teto diskusni skupiny. Co na to administrator? Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz >> Sam jsem cloveku ktery vyvolal tuto diskusi(p. Prokopovi) popisoval situaci >> ktera vedla k tomu, ze jsem byl nucen uzavrit inet obchod, ktery jsem >> provozoval - vyskytl se treba pripad, kdy zakaznik objednal novinku za >> rekneme 20 tisic. Telefonicky jsem ji overoval byl jsem ujisten ze plati a >> ze ji mam hned poslat. Druhy den odchazela. Po 2 tydnech volali z >> dorucovatelske firmy, ze toho cloveka nemohou sehnad jestli maji balik >> vratit. Treti tyden jsem zakaznika sehnal - prave se vratil z dovolene z >> Egypta, kam odjel druhy den po te co udelal objednavku, na kterou udajne >> zapomel. Produkt, ktery si objednal (na dobirku) uz nechce (jeho cena >> mezitim vyrazne klesla - uz to nebyla tak horka novinka) ale misto toho chce >> neco jineho co prave prislo na trh... > Stale si ale myslim, ze tohle je proste "riziko podnikani" a jako > obchodnik s touto eventualitou jednoduse musite pocitat. Je to > jednoznacne ztrata, to ano. Ale s touhle musite pocitat a ke kazdemu > zisku si (alespon predbezne) kalkulovat mozna rizika. > Tohle same se muze stat i v kamenem obchode, to neni specifikum pouze > internetovych shopu. > Pravdu vsak mate v tom, ze pokud se tole stane vicekrat po sobe, je > to opravdu na zavreni obchodu. A tady se opet dostaveme k nametu > Jiriho Hlavenky, ze cilene lze velkou skupinu "mensich" obchodniku > takto privest na buben. Nastroje, jak tento problem resit je nekolik, > jsou vsak omezene. > Cim vetsi obchodnik (mineno co do obratu a vytvorenych rezerv), tim > je tohle riziko pochopitelne mensi, ale stale existuje. > Oskar Gilet > ______________________________________________________________________ > http://www.bilezbozi.cz - doporucuje 0 z 5 kamennych obchodniku! > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST