Monday, October 29, 2001, 9:30:28 PM, you wrote: HJ> Pane Samčeno, už jste něco slyšel o žurnalistických útvarech zvaných Recenze HJ> a Rozhovor? HJ> Zajímavé je, že ani jeden z kritizujících diskutérů (jsou tam přímo lidé z HJ> obchodu, který byl hodnocen jako nejhorší ze všech tří, takže je poměrně HJ> logické, že se mu článek nelíbil) nebyl schopen uvést konkrétní argument, HJ> proč považuje článek za PR. Proto, že chválil? To se dnes už nesmí? clovek uz skor ani nepredpoklada ze by nieco mohlo byt tak dobre a skvele :-) tak automaticky clanok chvaliaci vyrobok, sluzbu, spolocnost povazuje clovek za PR. snad este zrovnavacie testy nestratili na svojej doveryhodnosti. : :. s pozdravom :.. Roman Fordinal :.. project manager :.: :.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio :.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia :.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147 :.: fordinal@slovanet.sk
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST