> Jinak pokud si dobre pamatuji, out of the box se tady uz pouzival nekolikrat > koncem minuleho roku a pocatkem letosniho - a s dobrymi vysledky. Ovsem az s > kampani Renault Clio, ktera bezela mimo jine na Lupe, se o tom zacalo vic > mluvit. ---> Protoze konecne bezela kampan na zajimavy produkt, od vyznamneho zadavatele na serveru, kde si reklamy nekdo vsimne? > Ono obecne mam pocit, ze nektere agentury zadavaji nektere reklamy na Lupu > ne kvuli vhodne cilove skupine, ale aby se o nich psalo :-) ---> Vidite, to je zajimave. Ale vlastne me to moc neprekvapuje. Ja bych take radeji investoval penize do takoveho typu komercni prezentace, ktera vyvola sekundarni ohlas, nezli do takove, o ktere takrka nikdo nebude vedet, ze probehla. Prezentace se tak dostane k vice lidem, nezli by se dostala obvyklou formou. A domnivam se, ze o tenhle efekt se jedna i u jinych serveru a jinych neobvyklych forem reklamy. Napriklad jsem zvazoval, zda nenapsat cosi o tom, ze reklama Contactelu na Ceskych novinach, kde se logo zobrazovalo jako podtisk. Pak jsem si ale rekl, ze o Contactelu uz jsem toho napsal hodne :-) ---> Uz jsem se zminoval, ze na CN meli ve ctverci reklamu na cokoladu Geisha?To je podle me udalost roku. Nevidim tak casto, ze by nekde inzerovala firma vyrabejici sladkosti. Kez by toho bylo vice (pri teto prilezitosti prohlasuju, ze vetsina nasich ctenaru je strasne zmlsana ;-) -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST