Re: nove formaty

From: Jan Barta (info@ereklama.cz)
Date: 21. 10. 2001, 21:35 CEST


Tady nejde o to, aby se o tom psalo primo na lupe, to je samozrejme nesmysl.
Ale souhlasim s Rejpalem, ze nektere agentury opravdu nakupuji prostor na
lupe.cz aby se o tom psalo, aby se vytvoril buzz. Nejde jen o to psani, jde
o to aby se o tom mluvilo v internetove komunite, napr. zde v reklame
nawebu. Kdyz koupite netradicni fomat na lupe, tak dostanete zvlastni PR
efekt, ktery oslovi lidi na internetu, kteri maji moc a mohou zpravu o
reklame rozsirit dal prostrednictvim dalsich internetovych mediich. Proto si
myslim, ze Clio od Caratu bylo tak uspesne. Vsadil bych boty, ze kdyby byly
penize a lupa vymeneny za reknu auto.cz a autonovinky.cz, tak kampan nebude
mit takovy efekt jako mela, i kdyz mozna zasahne primo cilovku lepe nez
penize a lupa, nedostanete ale ten pr efekt.

Jan Barta
B3net
jan.barta@b3net.cz
0602/820541
----- Original Message -----
From: Mirek Zeman <Mirek.Zeman@lupa.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, October 21, 2001 5:48 PM
Subject: RE: nove formaty


> > Ono obecne mam pocit, ze nektere agentury zadavaji nektere
> > reklamy na Lupu
> > ne kvuli vhodne cilove skupine, ale aby se o nich psalo :-)
>
> ---> Mily Rejpale,
>
> opravte me, pokud se mylim, ale nevzpominam si, ze by se kdy na Lupe psalo
o
> nejake agenture, ktera zde objednana nestandardni reklamni format. :-)
>
> Hezky zbytek nedele
>
> Mirek Zeman
>
> Lupa | Na Strzi 5 | 14000 | Praha 4
> T +420 (2) 41 44 16 95 | F +420 (2) 41 44 16 97
> W www.lupa.cz | W www.iinfo.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST