Re: Seznam - dalsi zverstvo v internetove reklame

From: rejpal z daleka (rejpal_z_daleka@hotmail.com)
Date: 19. 10. 2001, 19:56 CEST


Nikoliv pane Antosi, Vase interpretace neni spravna, tak jednoduse (bohuzel) 
neuvazuji :-)

Ne, ja pouze myslim, ze Centrum reklamou pro GE posunulo hranice, ze 
presvedcilo banky, aby na masove navstevovanych webech bez cileni zkouseli 
umistovat svou reklamu - a dokazalo je presvedcit, aby tak cinily formaty, 
ktere jsou vyrazne drazsi.

A jeste jedna poznamka: prilis nerozumim cileni KB. U Centra to melo logiku, 
spotrebitelske uvery jsou produkt pro masu (tedy uzivatele portalu). Ale 
sluzby Profibanka? Kolik z navstevniku Seznamu ji vyuzije? 0,01%? Navic 
nevim, jestli je to nahoda nebo zamer, ale me funguje prave pouze reklama na 
profibanku (pri mouseover vyjede vetsi animace, pri mouseover nad expresni 
linkou a mojibankou nevyjizdi nic, i kdyz prave to jsou produkty blizsi 
navstevnikovi portalu).

Rejpal z daleka


>From: "David Antoš" <david@antos.cz>
>Reply-To: "David Antoš" <david@antos.cz>
>To: <reklama@nawebu.cz>
>Subject: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame
>Date: Fri, 19 Oct 2001 19:12:53 +0100
>
>Ehm, vy si opravdu MYSLÍTE, že si Seznam "pořídil" KB jenom proto, že
>Centrum má GE? A třeba o zisk jim nešlo?    David antoš
>-----Původní zpráva-----
>Od: rejpal z daleka <rejpal_z_daleka@hotmail.com>
>Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
>Datum: 18. října 2001 8:13
>Předmět: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame
>
>
> >Pane Panku,
> >
> >copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s 
>ostatnimi
> >portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a.
>s.
> >je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR 
>prace?
> >
> >Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted
>Seznam
> >poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou 
>komoditu,
> >se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam.
> >Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za
> >podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v 
>podstate
> >mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a
> >nespolehlivosti obchodniho oddeleni.
> >
> >A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic
> >neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR
> >praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-)
> >
> >Rejpal z daleka
> >
> >
> >_________________________________________________________________
> >Get your FREE download of MSN Explorer at 
>http://explorer.msn.com/intl.asp
> >
> >
> >--------------------------------------------------------------------------
> >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
>http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST