Nikoliv pane Antosi, Vase interpretace neni spravna, tak jednoduse (bohuzel) neuvazuji :-) Ne, ja pouze myslim, ze Centrum reklamou pro GE posunulo hranice, ze presvedcilo banky, aby na masove navstevovanych webech bez cileni zkouseli umistovat svou reklamu - a dokazalo je presvedcit, aby tak cinily formaty, ktere jsou vyrazne drazsi. A jeste jedna poznamka: prilis nerozumim cileni KB. U Centra to melo logiku, spotrebitelske uvery jsou produkt pro masu (tedy uzivatele portalu). Ale sluzby Profibanka? Kolik z navstevniku Seznamu ji vyuzije? 0,01%? Navic nevim, jestli je to nahoda nebo zamer, ale me funguje prave pouze reklama na profibanku (pri mouseover vyjede vetsi animace, pri mouseover nad expresni linkou a mojibankou nevyjizdi nic, i kdyz prave to jsou produkty blizsi navstevnikovi portalu). Rejpal z daleka >From: "David Antoš" <david@antos.cz> >Reply-To: "David Antoš" <david@antos.cz> >To: <reklama@nawebu.cz> >Subject: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame >Date: Fri, 19 Oct 2001 19:12:53 +0100 > >Ehm, vy si opravdu MYSLÍTE, že si Seznam "pořídil" KB jenom proto, že >Centrum má GE? A třeba o zisk jim nešlo? David antoš >-----Původní zpráva----- >Od: rejpal z daleka <rejpal_z_daleka@hotmail.com> >Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> >Datum: 18. října 2001 8:13 >Předmět: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame > > > >Pane Panku, > > > >copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s >ostatnimi > >portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a. >s. > >je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR >prace? > > > >Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted >Seznam > >poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou >komoditu, > >se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam. > >Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za > >podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v >podstate > >mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a > >nespolehlivosti obchodniho oddeleni. > > > >A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic > >neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR > >praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-) > > > >Rejpal z daleka > > > > > >_________________________________________________________________ > >Get your FREE download of MSN Explorer at >http://explorer.msn.com/intl.asp > > > > > >-------------------------------------------------------------------------- > >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > _________________________________________________________________ Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST