Re: Re[2]: Nezobrazovani reklamy

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 13. 10. 2001, 13:15 CEST


Z ceho usuzujete, ze "zbytek jsou dosti nastvaní uzivatelé"? Myslím, ze
dopoustet se takových myslenkových zkratek a velekotrmelcu je dost spatné.

----- Original Message -----
From: "Ondrej Rybin" <ojean@hide.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, October 11, 2001 9:26 AM
Subject: RE: Re[2]: Nezobrazovani reklamy


> Diky,
> statisticky vzato to je docela uspesny.. ale prakticky asi zbytek jsou ti
> "dosti nastvani" uzivatele. A taky predpokladam, ze to byla v ty dobe
> novinka.. hmm..
> nema jeste nekdo nejake udaje?;-)
>
> O. Rybin, nabit.cz
>
>
> At 09:11 11.10.2001 +0200, you wrote:
> >Zdravim Vas,
> >
> >na http://Zoznamka.AZet.sk bolo par takych lietajucich "bannerov".
Uspesnost
> >sa pohybovala od 4.5 az nad 15%. Nemozem vsak povedat o akych klientov sa
> >jednalo.
> >
> >---
> >DUBEC Milan
> >eTechnologies, a. s.
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST