Z ceho usuzujete, ze "zbytek jsou dosti nastvaní uzivatelé"? Myslím, ze dopoustet se takových myslenkových zkratek a velekotrmelcu je dost spatné. ----- Original Message ----- From: "Ondrej Rybin" <ojean@hide.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, October 11, 2001 9:26 AM Subject: RE: Re[2]: Nezobrazovani reklamy > Diky, > statisticky vzato to je docela uspesny.. ale prakticky asi zbytek jsou ti > "dosti nastvani" uzivatele. A taky predpokladam, ze to byla v ty dobe > novinka.. hmm.. > nema jeste nekdo nejake udaje?;-) > > O. Rybin, nabit.cz > > > At 09:11 11.10.2001 +0200, you wrote: > >Zdravim Vas, > > > >na http://Zoznamka.AZet.sk bolo par takych lietajucich "bannerov". Uspesnost > >sa pohybovala od 4.5 az nad 15%. Nemozem vsak povedat o akych klientov sa > >jednalo. > > > >--- > >DUBEC Milan > >eTechnologies, a. s. > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST