Chtelo by to nejaka podrobnejsi data o tom jak uzivatele reaguji na nove formaty. Mel by byt nejaky vyzkum jako jaky format nejvic otravuje, vratite se nekdy na dany server - zde by mel bran v potaz zamereni serveru (komunita/nekomunita), napr. lupa si muze nove formaty dovolit, porad se na ni budete vracet. Take by bylo zajimave kolik nove reklamy jsou uzivatele ochotni tolerovat. Nemate nekdo nejaka data? Jan Barta B3net jan.barta@b3net.cz 0602/820541 ----- Original Message ----- From: Palovic, Dag <DPalovic@adpepper.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, October 11, 2001 9:56 AM Subject: RE: Re[2]: Nezobrazovani reklamy > ad pepper media na Slovensku Layer - lietajuci predmet prvykrat v 11/2000 > pre Ericsson a hned na to 12/2000 pre Slovenske telekomunikacie. Odvtedy sme > ho realizovali v niekolkych kampaniach. Nas nazor je, ze takato forma > reklamy by mala byt len pre top klientov a mali by ju dobre zaplatit. Cena > za 1000 videni bola asi v 10 kampaniach, kde sme Layer vyuzili 1.990,-Sk / > CPT. > > Servery si vsak ublizuju sami, ked pozname priklad, ze server predal nieco > podobne napriklad za 600,- Sk. > > Teraz sme realizovali pre ST format TOP Layer TM (info vid Strategie > marketingu 9/2001), tu bola cena tiez 1.990,- Sk / CPT a odteraz je cena > 2.390,- CPT. > > Cize podla mojho nazoru agresivne formaty ANO, ale za patricnu CENU. Vtedy > jej nebude vela, a klient, ktory na nu nema, si zakupi klasicke bannery. > > Dag Palovic > ad pepper media Slovakia, a.s. > > -----Original Message----- > From: Ondrej Rybin [mailto:ojean@hide.cz] > Sent: Thursday, October 11, 2001 9:26 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Re[2]: Nezobrazovani reklamy > > > Diky, > statisticky vzato to je docela uspesny.. ale prakticky asi zbytek jsou ti > "dosti nastvani" uzivatele. A taky predpokladam, ze to byla v ty dobe > novinka.. hmm.. > nema jeste nekdo nejake udaje?;-) > > O. Rybin, nabit.cz > > > At 09:11 11.10.2001 +0200, you wrote: > >Zdravim Vas, > > > >na http://Zoznamka.AZet.sk bolo par takych lietajucich "bannerov". > Uspesnost > >sa pohybovala od 4.5 az nad 15%. Nemozem vsak povedat o akych klientov sa > >jednalo. > > > >--- > >DUBEC Milan > >eTechnologies, a. s. > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > --- > Prichádzajúca správa neobsahuje vírusy. > Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz). > Verzia: 6.0.219 / Vírusová databáza: 103 - dátum vydania: 5.12.2000 > > --- > Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy. > Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz). > Verzia: 6.0.219 / Vírusová databáza: 103 - dátum vydania: 5.12.2000 > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST