Re:

From: Michal Chleboun (michal.chleboun@advertures.cz)
Date: 12. 09. 2001, 12:56 CEST


Rovnez si myslim, ze priciny budou jine nez "poslani informovat". Pevne 
verim, ze idnes.cz nevznikl jen pro "poteseni investora/majitele z 
radosti informovat ctenare". (Mne trochu z toho spojeni vzhledem k 
principu fungovani medii obecne beha mraz po zadech.)
Nic ve zlem, ale ono je prece jen lepsi umoznit navstevnikovi lacnemu po 
informacich precist si, co ho zajima, bez zobrazovani reklamy za kazdou 
cenu (jaky efekt ostatne muze mit reklama zobrazovana spolu se zpravami, 
jake nyni prichazeji z USA?), nez mu pristup neumoznit vubec a dat mu 
poznat jiny server, ktery v dobe, kdy to bylo potreba, fungoval lepe a 
"zaruceneji".

Michal Chleboun
Client Services Director

:.: :.: :.: :.:

:.: Advertures - On the Edge of the New Media Marketing Matrix

:.: Malatova 18; 150 00 Prague 5; Czech Republic
:.: Tel: +420.2.5731-4976  Fax: + 420.2.5731-4977
:.: GSM: +420.737.374591
:.: ICQ: 123766731
:.: michal.chleboun@advertures.cz; http://www.advertures.cz



Jiri Lahvicka wrote:

> Dost dobre nechapu, proc by to obchodniky melo bolet - to prodavate
> tolik reklamy na zpravodajske casti iDnes (jinde - Bonusweb, Mobil -
> reklama bezi) na obdobi? Neverici cynik by rekl, ze vas reklamni system
> proste nebyl dimenzovan na petinasobny narust navstevnosti/impresi, tj.
> nez ho porad dokola restartovat, tak ho mate radsi vypnuty - ale tak to
> byt samozrejme nemuze :-).
> Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> Atlas.cz
> 
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com]
> Sent: Wednesday, September 12, 2001 12:40 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: 
> 
> 
> K etice: protoze zajem o zpravodajstvi iDNESu je obrovske, je vypnut
> reklamni system, aby se celemu iDNESu odlehcilo. Jiste chapete, jak to
> obchodniky na zacatku sezony po slabem lete boli, ale nase
> poslani "informovat" ma prednost.
> 
> Petr Stuchlik
> obchodni manazer
> fincentrum.cz, ekonomika.iDNES.cz
> --------------------------
> MAFRA, a.s., Multimedia/Fincentrum, Vinohradska 10, 120 00 Praha 2
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST