Dost dobre nechapu, proc by to obchodniky melo bolet - to prodavate tolik reklamy na zpravodajske casti iDnes (jinde - Bonusweb, Mobil - reklama bezi) na obdobi? Neverici cynik by rekl, ze vas reklamni system proste nebyl dimenzovan na petinasobny narust navstevnosti/impresi, tj. nez ho porad dokola restartovat, tak ho mate radsi vypnuty - ale tak to byt samozrejme nemuze :-). Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] Sent: Wednesday, September 12, 2001 12:40 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: K etice: protoze zajem o zpravodajstvi iDNESu je obrovske, je vypnut reklamni system, aby se celemu iDNESu odlehcilo. Jiste chapete, jak to obchodniky na zacatku sezony po slabem lete boli, ale nase poslani "informovat" ma prednost. Petr Stuchlik obchodni manazer fincentrum.cz, ekonomika.iDNES.cz -------------------------- MAFRA, a.s., Multimedia/Fincentrum, Vinohradska 10, 120 00 Praha 2
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST