Jak je to s cilenou/masovou reklamou u nas?

From: pavel.hruza@e-komerce.cz
Date: 03. 09. 2001, 12:17 CEST


Dobry den,

Podle studie Shop.org/BCG, 35% marketingovych vydaju bylo za druhe 
ctvrtleti 2001 utraceno na dobre cilenych mediich (mj. katalogy, direct 
mail, email)  , oproti 21 procentum za lonsky rok. Do reklamy na portalech 
nateklo 23% marketingovych vydaju. Predpoklada se pokles vyznamu portalu s 
rustem zkusenosti internetove komunity.

Tato cisla plati pro USA, nemate nekdo relevantni cisla z ceskeho 
reklamniho trhu? Jsou u nas, podle Vas, indicie podobnych trendu?

Pavel Hruza 

e-komerce.cz - byznys na internetu
Tel: 05 472 271 47
pavel.hruza@e-komerce.cz
http://www.e-komerce.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST