Aha, tak to ano - neco podobneho jsem budto prohlasil, nebo bych to prohlasil, kdybych se k tomu dostal :) Ale spise jsem rekl neco v tom smyslu, ze velke servery pouzivaji vymenne systemy pro zahluseni prazdnych mist, nez ze "jsou vyborne" - rozdil neni podstatny, je jen o tom, ze prvni veta je konstatujici, zatimco druha je osobne hodnotici. Jisteze velke servery vymenne systemy pouzivaji v ramci sebepropagace - na to se nemuzete zlobit, k tomu ty vymenne systemi preci jsou. Dale z hlediska zobrazeni reklamy je _temer_ jedno, zda se reklama zobrazi na Spojenych kaktusarskych strankach o skvele navstevnosti 26 zobrazeni za den, nebo na Mobil.cz ci na Seznamu. Proc jsem podtrhlo slovicko temer? Protoze samozrejme je ucinejsi cilena reklama, ale vetsina vymennych systemu cileni reklamy umoznuje, takze si muzete zacilit bannery na pribuzne stranky. Problem bude nekde jinde. Zatimco SPojeni kaktusari maji banner na vrchu stranky, Mobil.cz a dalsi velke servery na vrchu stranky maji reklamu klientu nebo nejakou reklamu na vlastni produkty, zatimco bannery vymennych systemu se pohybuji nekde hodne dole. Cili dochazi k nevyvazenosti reklamnich ploch - lepsi jsou smenovany ve stejnem pomeru za horsi jejich pozici. Muzeme jeste debatovat, zda spodni pozice jsou opravdu horsi, nekdo tvrdi, ze jsou naopak lepsi, ale ja tomu neverim a statistiky AdBanneru taky ne. Kdysi davno to nektere systemy resily tak, ze za spodni pozice davaly polovinu kreditu, pak to nejak zapadlo. Je jasne, ze reklama uplne na konci kazde stranky na mujweb.cz je dosti nahouby. Ale kdyby ten banner byl na vrcholu kazde stranky na mujweb, myslim, ze rozdil oproti SPojenym kaktusarum by byl pramaly. Co myslite vy? hezky den, Patrick Zandl ================================ Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00 email. patrick.zandl@mobil.cz "Martin Kopta" To: <reklama@nawebu.cz> <kopta@iinfo. cc: cz> Subject: BTW: Re: Novy MrLinx: zachran se kdo muzes! 02.09.2001 00:00 Please respond to reklama ---> Bonjour! Kdysi se tu vedla diskuze o tom, k cemu jsou dobre vymenne systemy pro komercni servery. Patrick Zandl mi utkvel v pameti v souvislosti s nazorem, ze jsou vyborne pro zahluseni prazdnych mist nevyprodane reklamni kapacity serveru. (Mozna to tak nerekl, pak se mu omlouvam.) Prave tohle je vec, ktera mi ve vymennych systemech vadi. Napriklad takovy Atlas muze behem dne vygenerovat treba pul milionu kreditu (mozna i vic, strilim od boku) , a tim uplne ovladnout reklamni pozice. Je to zhuverilost vuci lidem, kteri si chteji ve vymennem systemu propagovat stranku o pestovani bonsai s navstevnosti kolem 10.000 PV/mesic. IMHO by se mel oddelit reklamni prostor serveru, kteri generuji velke objemy impressi od tech, ktere jich generuji mene. Velke mnozstvi je, rekneme, nad 10.000 imp/d. Omlouvam se, ze jsem zautocil na pana Zandla, a nikoli na ideu; mrzi me to. -- =M= > ---> Poridte si ucet v Adrenaline, BBmediich nebo necem podobnem... > Vymenny system je pro drobne uzivatele, kteri chteji dat vedet o svem > webu (at si PatrickZandl a dalsi rikaji co chteji). > > Priznam se, ze tuhle narazku moc nechapu. Mne je preci jedno, kde si > propagujete svoje stranky. Snad az na to, ze nase servery Mr. Lin(x) > nepouzivaji proste proto, ze s nim a s jeho majitelem nemame vubec dobre > zkusenosti. -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:54 CEST