BTW: Re: Novy MrLinx: zachran se kdo muzes!

From: Martin Kopta (kopta@iinfo.cz)
Date: 02. 09. 2001, 00:00 CEST


---> Bonjour!

Kdysi se tu vedla diskuze o tom, k cemu jsou dobre vymenne systemy 
pro komercni servery. Patrick Zandl mi utkvel v pameti v souvislosti s 
nazorem, ze jsou vyborne pro zahluseni prazdnych mist nevyprodane 
reklamni kapacity serveru. (Mozna to tak nerekl, pak se mu omlouvam.)

Prave tohle je vec, ktera mi ve vymennych systemech vadi. Napriklad takovy 
Atlas muze behem dne vygenerovat treba pul milionu kreditu (mozna i vic, 
strilim od boku) , a tim uplne ovladnout reklamni pozice. Je to zhuverilost vuci 
lidem, kteri si chteji ve vymennem systemu propagovat stranku o pestovani 
bonsai s navstevnosti kolem 10.000 PV/mesic. IMHO by se mel oddelit 
reklamni prostor serveru, kteri generuji velke objemy impressi od tech, ktere 
jich generuji mene. Velke mnozstvi je, rekneme, nad 10.000 imp/d.

Omlouvam se, ze jsem zautocil na pana Zandla, a nikoli na ideu; mrzi me to.

--
=M=

> ---> Poridte si ucet v Adrenaline, BBmediich nebo necem podobnem...
> Vymenny system je pro drobne uzivatele, kteri chteji dat vedet o svem
> webu (at si PatrickZandl a dalsi rikaji co chteji).
> 
> Priznam se, ze tuhle narazku moc nechapu. Mne je preci jedno, kde si
> propagujete svoje stranky. Snad az na to, ze nase servery Mr. Lin(x)
> nepouzivaji proste proto, ze s nim a s jeho majitelem nemame vubec dobre
> zkusenosti.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:54 CEST