Re: Rich media?

From: Ladislav Trpak (ladis@advertures.cz)
Date: 27. 07. 2001, 16:32 CEST


Rychle vysvetleni/odpovedi:
Tiscali/WorldOnline sponzoruje tym F1 Lucky Strike BAR Honda (viz vlevo nahore na f1.tiscali.cz) - povinne od klienta bylo prave to logo v banneru (odpoved na branding).
Hra je umistena i na zminovanych strankach F1 v sekci hry - brzy pribydou i vsechny okruhy F1 + vysledky budou dostupne pres primy link.
Co se tyce umisteni banneru - pochopitelne jsme chteli umistit banner doprostred clanku, ale bohuzel se nam to nepovedlo prosadit pred startem kampane - mozna, ze uz zmenili nazor :) Nicmene i tak si
myslim, ze vetsina lidi docte clanek az dokonce a tak jako tak premysli, co si precte (respektive kam se proklikne) dal.

Lada Trpak, Advertures


Jiri Rydl wrote:

> > Lepsi nez 249. jsem nedojel, tak jsme nutne zaujaty :-) Rozhodne jsme se
> > dobre pobavil, ale IMHO je tam malo propagace znacky, nedokazu si moc
> > vybavit, na co to vlastne bylo, a z ciloveho webu jsem okamzite odesel
>
> Nevim, na co to bylo (asi ten WorldOnline ne?), ale Lucky Strike Bar jsem si tedy zapamatoval hned napoprve. Jenom ta Honda mi tak nejak nesedla a chvili jsem na to klikal, jestli dostanu dalsi info.
>
> Jiri Rydl
>
> Deepend Prague | Karlovo nam. 17 | 12000 | Praha 2
> T +420 (2) 21 98 62 50  F +420 (2) 21 98 62 51
> W www.deepend.cz | W www.deepend.com
>
> > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > Atlas.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST