Tipy na zlepsenie: - nic ma na prvy pohlad "nenuti" na banner kliknut, na to ze je to flashova hra, kde jazdim F1 som prisiel az ked som klikol. Dat tomu banneru pred kliknutim trosku vacsiu pritazlivost, napr: fotku Schumachera v prilbe a text "Pod si so mnou zajazdit" :-))) - naozaj som netusil, na co to bol vlastne banner ?? Na hru ? na propagaciu nejakej sluzby ? Trosku viac o tom co sa to vlastne propaguje. Lebo ked uz niekto zacne hrat, mysli si ze ten "banner" je vlastne hra a nic nepropaguje. Bud hru zrusi, ak sa mu hrat nechce a zavrie stranku, alebo ho hra chyti a zacne hrat dookola a vtedy ho nejaka ina stranka zaujimat nebude. Skuste tam pridat po zapisani vysledkov napr:"Ak chces vediet ako sa zlepsit, pozri sa na tiscali.cz ako to robi Schumi" pripadne "Vsetko o F1 najdes na tiscali " atd .... S pozdravom Pavol Dlhos. ANETIS a.s. > -----Original Message----- > From: Ladislav Trpak [mailto:ladis@advertures.cz] > Sent: Friday, July 27, 2001 3:50 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Rich media? > > > Vzhledem k nazvu teto konference a charakteru prihlasenych bych rad > znal vas nazor na nasledujici druh reklamy - i kdyz nevim jestli v > patek odpoledne a v takovem horku ma nekdo chut mit konstruktivni > nazory ;) > Jedna se o rich media banner - velikost 350x350, umisteni za clanky na > http://auto.centrum.cz/ a http://www.autonovinky.cz/ (staci kliknout > na jakykoliv clanek) > Banner ma za ukol zabavnou formou upozornit na novy "kanal" > Tiscali/World Online s tematikou F1. Banner se natahuje ve dvou fazich > - prvnich 20kB zaroven s clankem a zbyvajicich cca 60 kB po kliknuti. > Banner v realnem case zapisuje vysledky jednotlivych ucastniku. > > Diky > Lada Trpak, Advertures > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST