RE: viral marketing

From: Jiri Rydl (jr@deepend.cz)
Date: 16. 07. 2001, 15:43 CEST


> myslim viral marketing je: sireni reklamy samotnymi prijemci reklamy, aneb
> reklama, ktera "se dela sama", varianta na mouth to mouth (septandu) z
> klasicke reklamy.

Pokud bych na to mel jit vedecky :-), tak podle me je viral m. one-to-many (bud doslova - hromadny email, SMS) nebo sice postupne, ale daleko rychleji, "virozneji", nez mouth-to-mouth, kdy je rychlost a mnozstvi omezeno fyzickym "stykem", tedy zejmena casem a moznostmi kontaktu. Kdezto emailem jsme v kontaktu treba v teto diskuzi bleskurychle a bez ohledu na fyzickou schranku se tu nakazujeme virem :-).

Stejne je nejlepsi virovy marketing tramvaj - pokud je v Praze chripkova epidemie, zarucene budu nemocny :-).

Jiri Rydl

Deepend Prague | Karlovo nam. 17 | 12000 | Praha 2
T +420 (2) 21 98 62 50  F +420 (2) 21 98 62 51
W www.deepend.cz | W www.deepend.com

> 
> Peter Podolinsky
> www.imachina.cz 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST