Zdravicko,
MK>> - zadne cileni reklamy, ackoli se na SuperSMS pise neco o, cituji
MK>> "Dokonalé cílení na přesnou skupinu respondentů" - o zadnem cileni nevim.
ZC> O nasich klientech toho vime opravdu hodne :)
Moment, Vasim klientem jsou zadavatele reklamy. O tech mozna vite
hodne, ale tady se mluvi o presne skupine respondentu. A o tech je
mozne opravdu hodne vedet jen dve veci - ze ma ten clovek mobil a ze
je mozna fandou do modernich veci.
Cileni u SMS (pokud se necili napriklad podle bydliste oslovovanych
respondentu (ovsem k tomu se nemate sanci dostat) nebo podle toho, na
jakou BTSku jsou zrovna zaregistrovani (coz je technologicky drahe a
narocne) ) mi pripada velmi, velmi obtizne.
Miroslav Hlavicka
AKA Scalex
mailto:Scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST