Zdravicko, MK>> - zadne cileni reklamy, ackoli se na SuperSMS pise neco o, cituji MK>> "Dokonalé cílení na přesnou skupinu respondentů" - o zadnem cileni nevim. ZC> O nasich klientech toho vime opravdu hodne :) Moment, Vasim klientem jsou zadavatele reklamy. O tech mozna vite hodne, ale tady se mluvi o presne skupine respondentu. A o tech je mozne opravdu hodne vedet jen dve veci - ze ma ten clovek mobil a ze je mozna fandou do modernich veci. Cileni u SMS (pokud se necili napriklad podle bydliste oslovovanych respondentu (ovsem k tomu se nemate sanci dostat) nebo podle toho, na jakou BTSku jsou zrovna zaregistrovani (coz je technologicky drahe a narocne) ) mi pripada velmi, velmi obtizne. Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:Scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST