Takova diskuse by pri vysokem stupni moderovani a za predpokladu skutecne kvalitniho a reprezentativniho vyberu diskutujicich by rozhodne zajimava byla. Myslim ale, ze by to skoncilo u te zajimavosti. Ve svete internetove reklamy, te fungujici a realizovane reklamy, maji zucastnene subjekty myslim pomerne jasno. Nekdo ma prostor a jiny ho kupuje. Po ekonomicke strance jsou hlavni principy shodne s kamenym svetem, tedy temer nemenne, tedy neodiskutovatelne. Pohled na reklamu ocima bezneho uzivatele internetu je zrejme tedy hlavnim tematem, o kterem ma cenu vest (panelove) diskuse. Kazdopadne si ji dovedu velmi zive predstavit a takovy pocin bych jen a jen uvital. Byt neverim (mozna prozatim) ze by se timto svet internetove reklamy vyrazne posunul nejakym smerem. Roman Hlousek > -----Original Message----- > From: Ondrej Bartos [mailto:ondrej@credo.cz] > Sent: Friday, June 22, 2001 4:19 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Snuska blabolu? > > > Jeste jednou dobre odpoledne, > > jeste me napadla jedna vec, asi proto, ze je to tak trochu muj > business :-) > Nemyslite, ze by mohlo byt zajimavy usporadat kulaty stul (nebo panelovou > diskusi) na tema internetove reklamy, vyvoje (je-li mrtva nebo ne), novych > formatu, apod. a do panelu pozvat krome odborniku z oboru (napr. zastupce > SPIRu, medialnich agentur) i zastupce serveru a pripadne Milose Cermaka? > Myslim, ze diskuse by mohla byt velmi zajimava a zaroven prinosna... > > Tesim se na vase nazory :-) > > S pratelskym pozdravem > > > Ondrej Bartos > Co-Founder & Chief Executive > --------------------------------- > OOO|FIRST|TUESDAY|CZ > Tel: (+420 602) 37.87.01 > http://www.firsttuesday.cz > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST