RE: Snuska blabolu?

From: Roman Hlousek (roman.hlousek@firma.seznam.cz)
Date: 22. 06. 2001, 16:30 CEST


Takova diskuse by pri vysokem stupni moderovani a za predpokladu skutecne
kvalitniho a reprezentativniho vyberu diskutujicich by rozhodne zajimava
byla. Myslim ale, ze by to skoncilo u te zajimavosti.
Ve svete internetove reklamy, te fungujici a realizovane reklamy, maji
zucastnene subjekty myslim pomerne jasno. Nekdo ma prostor a jiny ho kupuje.
Po ekonomicke strance jsou hlavni principy shodne s kamenym svetem, tedy
temer nemenne, tedy neodiskutovatelne.
Pohled na reklamu ocima bezneho uzivatele internetu je zrejme tedy hlavnim
tematem, o kterem ma cenu vest (panelove) diskuse.
Kazdopadne si ji dovedu velmi zive predstavit a takovy pocin bych jen a jen
uvital. Byt neverim (mozna prozatim) ze by se timto svet internetove reklamy
vyrazne posunul nejakym smerem.


Roman Hlousek


> -----Original Message-----
> From: Ondrej Bartos [mailto:ondrej@credo.cz]
> Sent: Friday, June 22, 2001 4:19 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Snuska blabolu?
>
>
> Jeste jednou dobre odpoledne,
>
> jeste me napadla jedna vec, asi proto, ze je to tak trochu muj
> business :-)
> Nemyslite, ze by mohlo byt zajimavy usporadat kulaty stul (nebo panelovou
> diskusi) na tema internetove reklamy, vyvoje (je-li mrtva nebo ne), novych
> formatu, apod. a do panelu pozvat krome odborniku z oboru (napr. zastupce
> SPIRu, medialnich agentur) i zastupce serveru a pripadne Milose Cermaka?
> Myslim, ze diskuse by mohla byt velmi zajimava a zaroven prinosna...
>
> Tesim se na vase nazory :-)
>
> S pratelskym pozdravem
>
>
> Ondrej Bartos
> Co-Founder & Chief Executive
> ---------------------------------
> OOO|FIRST|TUESDAY|CZ
> Tel: (+420 602) 37.87.01
> http://www.firsttuesday.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST