Protoze jsme na Fincentru 17. dubna protocili prvni interstitial a ted nam tam beha tzv. active banner, dovolte mi shrnout par skutecnych a praktickych postrehu: a) Click Rate (to, cemu se mylne rika ucinnost, pripadne CTR:) Predpoklada se, ze je PODSTATNE vyssi, cimz se ospravedlnuje vyssi cena novych reklamnich formatu. NENI TO PRAVDA. Prvni cesky interstitial, speedbone na Fincentru, mel to stesti i smulu zaroven, ze presne v ten den, kdy bezel, vysla mlada fronta s testem financnich serveru, kde Fincentrum vyhralo. Diky tomu byla navstevnost v ten den mimoradne vysoka, interstitial se zobrazil (byl placen flat, nikoliv na imprese) asi petkrat vic, nez jsme cekali. To rikam jen pro uplnost, nevim nakolik to ovlivnilo click rate, ale ta byla nizsi, nez jsme cekali - radove v jednotkach procent. Rozhodne ne 19%, nebo 25%. Stesti/smula: opet se dostavam ke svemu asi zivotnimu tematu, kterym je ucinnost reklamy na internetu. Pokud ji merime pomoci CR, pak by zadavatel mel byt smutny. Pokud ji merime standardnimi zpusoby (tj. u nas vetsinou = nemerime ji, protoze je to drahe:), pak kampan shledlo petkrat vic lidi, nez se cekalo. Takze by v tomto pojeti zadavatel mel byt vesel. Coz bych na jeho miste asi byl, protoze to byla brandova kampan komunikujici novou sluzbu. b) Efekt noveho Souhlasim s panem Hlavenkou - nove reklamni formaty maji nejvetsi uspech prave napoprve, kdy zaujmou uz ssvou formou. Jejich skutecny prinos pro zadavatele ukaze az cas a opakovane pouziti. Co myslite, kdyz Citroen bude nekdy v cervenci pred Lupou tyden zobrazovat rozzhavenou lopatu (treba, nejsem kreativec:), strhne se kolem toho zase takova diskuze? Ne, uzivatele budou prachsproste a pouze nasrani. A to hodne (damam ve foru se omlouvam). Jinak cela internetova kampan na Renault neni sice mozna uplne dokonala, rozhodne se vsak Caratum povedla, protoze takovou publicitu zdarma na ulici nenajdes :). Sice si asi Michal Fejk musel poslechnout ledasco, ale predpokladam, ze ne od zadavatele (right?). hezky den, Petr Stuchlik jednatel, obchodni reditel -------------------------- Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7 petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945 -------------------------- Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES, 17.4.2001)? www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST