From: "Kasparek, Michal" > Pekny den, > jakekoli inovativni formy reklamy vitame. Jen si dovoluji poznamenat > nasledujici : reklama musi byt videt, nemusi se libit, musi si ji uzivatel > zapamatovat. To se v pripade Renaultu dari naprosto uzasne. Vsichni se o tom > bavi(me). A ikdyz spousta lidi rekne : hnusna reklama, diky jeji vtiravosti > budu zamerne ignorovat Renault, tak to tak rozhodne neni. To uz je potom > psychologicka otazka. Mame to hluboce v mysli a chte nechte jsme ovlivneni. Cekal jsem, ze to nekdo vybali. Negativni reklama je "mozna" i lepsi nez reklama pozitivni. V mnoha pripadech to mozna funguje. U auta si myslim, ze ne. Jakakoliv negativni (agresivni) informace u (o)prostredku, ktery vas muze i ohrozit na zivote je podvedome asi brana jinak. Reklama na auto neni reklama na fidorku. Ja napriklad ani nevim, co tam je za auto (je fakt, ze nehodlam v nejblizsi dobe menit) a kdyz se ptam znamych s platy od 10 do 200 kKc, tak je to obdobne. Myslim si, ze ti co se touto reklamou vazne zabyvaji a bavi se o ni jsou prevazne ti co jsou v konferenci, nebo se reklamou profesionalne zabyvaji. Bezneho uzivatele to budto nezajima, nebo otravuje. Je fakt, ze na to i dosti zvedavcu klikne, ale odpovida to opravdovemu zajmu o produkt ? nebo jen o to ce je za tim noveho ? J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz > > -----Original Message----- > From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] > Sent: Monday, June 11, 2001 12:28 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Active banner > > > Dámy a pánové, > > rád bych znal vás názor na tzv. Active banner, dalsí reklamní formát, který > jsme spustili dnes na fincentrum.cz (spolu s Hi-media a HMS Carat pro Ceský > Telecom). Osobne jej povazuji za méne rusivý nez neco co vám lítá pres text > (out-of-the-box), ale presto na nej mám jak kladné, tak záporné ci rozpacité > reakce. > > Nechci jít cestou Renaultu a dlouhodobe obtezovat nase uzivatele, takze > active banner (de facto vetsí banner ve framu) na Fincentrum.cz bude jen > dnes a zítra. > > co myslíte, je to snesitelnejsí nez out-of-the box ci inter/superstitial? > > díky za názor, > > Petr Stuchlik > jednatel, obchodni reditel > -------------------------- > Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7 > petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945 > -------------------------- > Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES, 17.4.2001)? > www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite. > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST