Re: Active banner

From: J. Polívka (jpolivka@mbox.vol.cz)
Date: 11. 06. 2001, 22:48 CEST


From: "Kasparek, Michal"

> Pekny den,
> jakekoli inovativni formy reklamy vitame. Jen si dovoluji poznamenat
> nasledujici : reklama musi byt videt, nemusi se libit, musi si ji uzivatel
> zapamatovat. To se v pripade Renaultu dari naprosto uzasne. Vsichni se o
tom
> bavi(me). A ikdyz spousta lidi rekne : hnusna reklama, diky jeji
vtiravosti
> budu zamerne ignorovat Renault, tak to tak rozhodne neni. To uz je potom
> psychologicka otazka. Mame to hluboce v mysli a chte nechte jsme
ovlivneni.

Cekal jsem, ze to nekdo vybali.
Negativni reklama je "mozna" i lepsi nez reklama pozitivni.
V mnoha pripadech to mozna funguje. U auta si myslim, ze ne.
Jakakoliv negativni (agresivni) informace u (o)prostredku, ktery vas muze i
ohrozit na zivote je podvedome asi brana jinak.
Reklama na auto neni reklama na fidorku.
Ja napriklad ani nevim, co tam je za auto (je fakt, ze nehodlam v nejblizsi
dobe menit) a kdyz se ptam znamych s platy od 10 do 200 kKc, tak je to
obdobne. Myslim si, ze ti co se touto reklamou vazne zabyvaji a bavi se o ni
jsou prevazne ti co jsou v konferenci, nebo se reklamou profesionalne
zabyvaji.
Bezneho uzivatele to budto nezajima, nebo otravuje. Je fakt, ze na to i
dosti zvedavcu klikne, ale odpovida to opravdovemu zajmu o produkt ? nebo
jen o to ce je za tim noveho ?
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz


>
> -----Original Message-----
> From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com]
> Sent: Monday, June 11, 2001 12:28 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Active banner
>
>
> Dámy a pánové,
>
> rád bych znal vás názor na tzv. Active banner, dalsí reklamní formát,
který
> jsme spustili dnes na fincentrum.cz (spolu s Hi-media a HMS Carat pro
Ceský
> Telecom). Osobne jej povazuji za méne rusivý nez neco co vám lítá pres
text
> (out-of-the-box), ale presto na nej mám jak kladné, tak záporné ci
rozpacité
> reakce.
>
> Nechci jít cestou Renaultu a dlouhodobe obtezovat nase uzivatele, takze
> active banner (de facto vetsí banner ve framu) na Fincentrum.cz bude jen
> dnes a zítra.
>
> co myslíte, je to snesitelnejsí nez out-of-the box ci inter/superstitial?
>
> díky za názor,
>
> Petr Stuchlik
> jednatel, obchodni reditel
> --------------------------
> Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7
> petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945
> --------------------------
> Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES,
17.4.2001)?
> www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite.
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST