RE: Active banner

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 11. 06. 2001, 16:33 CEST


Pekny den,
jakekoli inovativni formy reklamy vitame. Jen si dovoluji poznamenat
nasledujici : reklama musi byt videt, nemusi se libit, musi si ji uzivatel
zapamatovat. To se v pripade Renaultu dari naprosto uzasne. Vsichni se o tom
bavi(me). A ikdyz spousta lidi rekne : hnusna reklama, diky jeji vtiravosti
budu zamerne ignorovat Renault, tak to tak rozhodne neni. To uz je potom
psychologicka otazka. Mame to hluboce v mysli a chte nechte jsme ovlivneni.

Michal Kasparek
Country Manager / Czech Republic
ad pepper media
The e-Advertising Network
e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com>

-----Original Message-----
From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com]
Sent: Monday, June 11, 2001 12:28 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Active banner


Dámy a pánové,

rád bych znal váš názor na tzv. Active banner, další reklamní formát, který
jsme spustili dnes na fincentrum.cz (spolu s Hi-media a HMS Carat pro Ceský
Telecom). Osobne jej považuji za méne rušivý než neco co vám lítá pres text
(out-of-the-box), ale presto na nej mám jak kladné, tak záporné ci rozpacité
reakce.

Nechci jít cestou Renaultu a dlouhodobe obtežovat naše uživatele, takže
active banner (de facto vetší banner ve framu) na Fincentrum.cz bude jen
dnes a zítra.

co myslíte, je to snesitelnejší než out-of-the box ci inter/superstitial?

díky za názor,

Petr Stuchlik
jednatel, obchodni reditel
--------------------------
Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7
petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945
--------------------------
Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES, 17.4.2001)?
www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite.



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST