Pekny den, jakekoli inovativni formy reklamy vitame. Jen si dovoluji poznamenat nasledujici : reklama musi byt videt, nemusi se libit, musi si ji uzivatel zapamatovat. To se v pripade Renaultu dari naprosto uzasne. Vsichni se o tom bavi(me). A ikdyz spousta lidi rekne : hnusna reklama, diky jeji vtiravosti budu zamerne ignorovat Renault, tak to tak rozhodne neni. To uz je potom psychologicka otazka. Mame to hluboce v mysli a chte nechte jsme ovlivneni. Michal Kasparek Country Manager / Czech Republic ad pepper media The e-Advertising Network e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com> -----Original Message----- From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] Sent: Monday, June 11, 2001 12:28 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Active banner Dámy a pánové, rád bych znal váš názor na tzv. Active banner, další reklamní formát, který jsme spustili dnes na fincentrum.cz (spolu s Hi-media a HMS Carat pro Ceský Telecom). Osobne jej považuji za méne rušivý než neco co vám lítá pres text (out-of-the-box), ale presto na nej mám jak kladné, tak záporné ci rozpacité reakce. Nechci jít cestou Renaultu a dlouhodobe obtežovat naše uživatele, takže active banner (de facto vetší banner ve framu) na Fincentrum.cz bude jen dnes a zítra. co myslíte, je to snesitelnejší než out-of-the box ci inter/superstitial? díky za názor, Petr Stuchlik jednatel, obchodni reditel -------------------------- Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7 petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945 -------------------------- Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES, 17.4.2001)? www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite. -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST