RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Petr Stuchlík (petr.stuchlik@fincentrum.com)
Date: 08. 06. 2001, 10:15 CEST


Samozrejme, ze interstitials nejsou konec internetu. Mozna si vzpominate,
kdyz v Cesku zacinala Nova, na diskuze ohledne prerusovani poradu reklamnimi
bloky. Mate pocit, ze kvuli tomu sledovanost Novy klesla?

Svym zpusobem to obtezuje, jiste, ale servery se nejak se zivit musi. Az se
Stitials (Super i Inter) okoukají a uživatelé si zvyknou, tak vymyslime (my
= zli obchodnici a promoteri) jeste neco agresivnejsiho.

Prakticky zadny zadavatel ale nebude stastny, kdyz jeho reklama bude
obtezovat nad snesitelnou mez. Takze se nemusite bat :)

ps

Petr Stuchlik
jednatel, obchodni reditel
--------------------------
Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7
petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301
--------------------------
Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES, 17.4.2001)?
www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite.


  -----Original Message-----
  From: cgc.corp [mailto:cgc.corp@seznam.cz]
  Sent: Friday, June 08, 2001 9:12 AM
  To: reklama@nawebu.cz
  Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


  Musim rici, ze pokud ale by mely byt Superst. tak hojne pouzivany jako
treba banery, tak je to konec internetu. Superst. jsou myslim jen velmi
kratkou kapitolou, protoze z pohledu klienta je neschudne z duvodu
obtezovani a promarneneho casu nasazovat Sup. ve vetsim meritku.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST