Hezky den, jiste, cela rada hezkych parametru, z technologickeho pohledu (!!!) jde vsak o POP-UP, do ktereho se nahraja Java Applet, ktery umi celou radu hezkych veci. Cili inovativnost formatu spociva v tom, co se do POP-UPu nahrava, nikoli v zakladni forme, tj. vyskakujicim okynku :o). Nic proti superstitials, proste mne to jen pripada, ze aby se to nejmenovalo POP-UP se skvelymi vlastnostmi, tak se tomu radeji rika superstitial...Kdyz vymyslim neco super, co budu do Pop-upu nahravat, mam to taky cele pojmenovat jinak? Rohlik se salamem versus rohlik s kaviarem (i kdyz tem bych si asi nedal :o) ), ale porad rohlik, ne? S pozdravem Michal Matula BillBoard.cz team ___________________________________ BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA http://www.billboard.cz tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz ----- Original Message ----- From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 08, 2001 9:04 AM Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > Pekny den pane Matulo, > ano - spravne modifikovane POP UP, takze kvalitativne nekde uplne jinde. > Priznavam svoji posedlost timto formatem :-))) > > Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za > anglictinu) > > Assured Views > Viewed Between Pages > Separate Browser Window > Play Control Mechanisms > Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads > Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download > politely > Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and more effective > advertising > > > Michal Kasparek > Country Manager / Czech Republic > ad pepper media > The e-Advertising Network > > Perlová 1 > 110 00 Praha 1 > phone: 00420 (0) 2- 21 66 75 12 > fax : 00420 (0) 2 - 21 66 75 13 > Mobile: 00420 (0) 603 - 412 067 > e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com> > Internet : http://www.adpepper.com > > -----Original Message----- > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz] > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:50 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > :o))) Pane Kasparku, > > prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere neopomenete > zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez modifikovane > POP-UPy? :o)))) > > S pozdravem > > Michal Matula > Internet BillBoard team > ___________________________________ > Reseni pro reklamu na Internetu > http://internet.billboard.cz > tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz > ----- Original Message ----- > From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com> > To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz> > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba vyuzivani jiz > > davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?! > :-))) > > > > Michal Kasparek > > Country Manager / Czech Republic > > ad pepper media > > The e-Advertising Network > > > > > > -----Original Message----- > > From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] > > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > > > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym > > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak > > neumim > > :) > > > > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze > > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , > > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim > > zobrazeni > > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ). > > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), > > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate > > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri > > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z > > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i > zajimavejsi > > kousky ... > > > > s pozdravem > > > > Mgr. Michal Krejci > > Head of Internet Sales - AdMaster project > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > > Email: mkrejci@arbomedia.cz > > http://www.arbomedia.cz > > Tel +420 2 510 82 224 > > Fax +420 2 510 82 105 > > ---------- Original Text ---------- > > > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: > > > > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na > > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem > > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel > > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí > > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde > jsem > > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, > coz > > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. > > > > Michal Kubícek > > > > --------------------------------------------- > > www.OstravskeNoviny.cz > > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > ----- Original Message ----- > > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM > > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > > > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V > > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych > uzivatelu > > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na > tento > > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% > > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. > > > > s pozdravem > > > > Mgr. Michal Krejci > > Head of Internet Sales - AdMaster project > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > > Email: mkrejci@arbomedia.cz > > http://www.arbomedia.cz > > Tel +420 2 510 82 224 > > Fax +420 2 510 82 105 > > ---------- Original Text ---------- > > > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: > > > > Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě > > jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili > > jsme > > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla > > 0,2 > > pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že > > reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná > o > > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch > je > > ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme > například > > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen > > textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... > > > > Michal Kubíček > > > > > > > > --------------------------------------------- > > www.OstravskeNoviny.cz > > První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST