Mily pane Krejci, uz jsem to sem jednou psal, tak je me lito, ze to musim psat znovu. Pokud neco tvrdite, tak a) musite byt pripraven prokazat pravdivost vaseho tvrzeni b) mel byste byt kompetentni (technicky) takoveto tvrzeni vypustit z ust. Sam jste uvedl, ze nejste ani jedno ani druhe. Predpokládám, ze si nemyslíte o príjemcích této konference, ze jsou natolik infantilní, ze jim metody zjistování regionu (rozsahy IP, registracní databáze) nejsou neznámé. Nebo si snad myslíte, ze to vase "konkurence" neví? V této konferenci jsou povetsinou lidé, kterí práve tomuto dobre rozumí :-) a práve proto mohou s chutí vase tvrzení, ze dovedete zadat reklamu "s omezenim zobrazeni lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava " oznacit s klidným svedomím za naprostou nepravdu. ----- Original Message ----- From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:57 PM Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) Bohuzel Vam nemohu uplne presne odpovedet ze dvou duvodu. Za prve jsem obchodnik a marketer, tudiz tomu podrobne nerozumim, za druhe musim trochu strazit know-how :). Konkurence nasloucha ... Obecne zcela jiste mohu rici, ze se jedna o vzajemnou kombinaci nekolika ruznych datovych zdroju identifikuji pristupujiciho uzivatele na zaklade informaci, ktere si s sebou nese jeho reguest. Zakladnim zdrojem je databaze rozsahu IP-adres jednotlivych pripojnych bodu u ISP, ktera je doplnena dalsimi upresnujicimi zdroji. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:40: Podle ceho poznate, ze to jsou lide prave z tohoto regionu? Michal Kubicek --------------------------------------------- www.OstravskeNoviny.cz První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje ----- Original Message ----- From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:37 PM Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak neumim :) Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim zobrazeni lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ). Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi kousky ... s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde jsem trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, coz je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. Michal Kubícek --------------------------------------------- www.OstravskeNoviny.cz První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje ----- Original Message ----- From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili jsme kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla 0,2 pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... Michal Kubíček --------------------------------------------- www.OstravskeNoviny.cz První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST