Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili jsme kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla 0,2 pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... Michal Kubíček --------------------------------------------- www.OstravskeNoviny.cz První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST