=?ISO-8859-1?Q?re: reklamy ne=FA=E8inkuj=ED (samy o sob=EC)?=

From: Michal Krejci (mkrejci@arbomedia.cz)
Date: 07. 06. 2001, 14:55 CEST


Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V 
Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu 
internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento 
kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% 
bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek.

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105 
---------- Original Text ----------

From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:

Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě
jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili jsme 
kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla 0,2 
pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že 
reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o 
něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je 
ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například 
mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen 
textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...

Michal Kubíček



---------------------------------------------
www.OstravskeNoviny.cz
První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST