Ne vubec se nepletete! To, ze reklama (typicky banner 468x60 v klasickych pozicich nahore a dole) neucinkuje (vseobecne, konkretne pak zalezi jestli administartor reklamni kamapne treba nezvoral cileni apod.), uz je jasne uplne vsem, proto ty nove formaty, nove pozice, technologie cileni... Ale kouzlo vymeny odkazu, clanku do oborove podobnych magazinu, aktivni zapojeni v diskuzich, konferencich (s uvedenim odkazu, sve paticky apod.) je take zrejme. Je to jeden z duvodu, proc tu oba (i dalsi) jsme :-) Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda jiri.brazda@iporadny.cz ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ----- Original Message ----- From: Michal Kubicek nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST