licencovani reklamnich formatu

From: Jiří Brázda (xbraj12@vse.cz)
Date: 02. 06. 2001, 15:22 CEST


Dobry den,

rad bych se zeptal na to licencovani. Dost dobre totiz nerozumim tomu, jake
technologie se konkretne v pripade interstitialu a ostatnich pouzivaji,
samotne reklamni formaty jsou snad chranene jako autorske dilo a za jejich
pouziti se musi platit licencni poplatky? Pokud to plati jen o superstitials
(a pokud nejde jen o konkretni sw aplikaci), brani mi neco v tom, abych
naprogramoval svuj system na zobrazovani tohoto formatu a nazval jej treba
extrabanner?

Jiri Brazda

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


----- Original Message -----
From: Jan Barta <info@ereklama.cz>
> Cena Interstitialu se kalkuluje jako kombinace casu a poctu zhlednuti,
> vetsinou je to ale jenom podle poctu zobrazeni. Cena se neurcuje podle
> pomeru k cene banneru, velkou cast tam hrajou licencni podminky za
> technologie, ktere musi firma (napr. hi-media, nebo papriky) zaplatit za
> format. Ted mluvim hlavne o superstitials, tam tusim stoji 12 dolaru za
1000
> naservirovanych superstitials.
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST