>Jen pro zajimavost - jak se kalkuluje cena takoveto specialitky? Pocita se na shlednuti, na cas? Lze to vyjadrit nejakym pomerem k cene banneru, treba podle reklamni plochy? Ja myslim, ze jsou nekde dany presne kriteria jak ma vypadat interstitial, jako, ze maximum je je 7 s, jen me udivilo, ze tam nedali flash, misto toho statickeho loga. Cena Interstitialu se kalkuluje jako kombinace casu a poctu zhlednuti, vetsinou je to ale jenom podle poctu zobrazeni. Cena se neurcuje podle pomeru k cene banneru, velkou cast tam hrajou licencni podminky za technologie, ktere musi firma (napr. hi-media, nebo papriky) zaplatit za format. Ted mluvim hlavne o superstitials, tam tusim stoji 12 dolaru za 1000 naservirovanych superstitials. Zajimavy o tehle novych formatech je to, ze v podstate na kazdem serveru stoji stejne, vsimli jste si toho. jan barta ----- Original Message ----- From: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Saturday, June 02, 2001 10:28 AM Subject: Re: Lupa > Jen pro zajimavost - jak se kalkuluje cena takoveto specialitky? Pocita se > na shlednuti, na cas? Lze to vyjadrit nejakym pomerem k cene banneru, > treba podle reklamni plochy? > > Nekdo tu psal, ze to bylo naplanovane pro 10 serveru za 2 miliony, hodne > od oka jde tedy rict, ze 200 tis. na server. > > Ona je to vubec zajimava tazka, kazdy ma CPT klasickeho banneru, ale co > netradicni formaty, kterych se objevuje stale vic? > > -- > S pozdravem Tomas Krause > > [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST