Re: Lupa

From: Jan Barta (info@ereklama.cz)
Date: 02. 06. 2001, 11:17 CEST


>Jen pro zajimavost - jak se kalkuluje cena takoveto specialitky? Pocita se
na shlednuti, na cas? Lze to vyjadrit nejakym pomerem k cene banneru,
treba podle reklamni plochy?

Ja myslim, ze jsou nekde dany presne kriteria jak ma vypadat interstitial,
jako, ze maximum je je 7 s, jen me udivilo, ze tam nedali flash, misto toho
statickeho loga.

Cena Interstitialu se kalkuluje jako kombinace casu a poctu zhlednuti,
vetsinou je to ale jenom podle poctu zobrazeni. Cena se neurcuje podle
pomeru k cene banneru, velkou cast tam hrajou licencni podminky za
technologie, ktere musi firma (napr. hi-media, nebo papriky) zaplatit za
format. Ted mluvim hlavne o superstitials, tam tusim stoji 12 dolaru za 1000
naservirovanych superstitials.

Zajimavy o tehle novych formatech je to, ze v podstate na kazdem serveru
stoji stejne, vsimli jste si toho.

jan barta

----- Original Message -----
From: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Saturday, June 02, 2001 10:28 AM
Subject: Re: Lupa


> Jen pro zajimavost - jak se kalkuluje cena takoveto specialitky? Pocita se
> na shlednuti, na cas? Lze to vyjadrit nejakym pomerem k cene banneru,
> treba podle reklamni plochy?
>
> Nekdo tu psal, ze to bylo naplanovane pro 10 serveru za 2 miliony, hodne
> od oka jde tedy rict, ze 200 tis. na server.
>
> Ona je to vubec zajimava tazka, kazdy ma CPT klasickeho banneru, ale co
> netradicni formaty, kterych se objevuje stale vic?
>
> --
>                                  S pozdravem Tomas Krause
>
> [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST