RE: Lupa

From: Jiri Rydl (jr@deepend.cz)
Date: 01. 06. 2001, 14:05 CEST


> Sice sugestivne, ale spojujete veci spolu nesouvisejici. Predne: o novych
> vecech se nedozvidame vylucne z reklamy, jak se zde snazite 
> podsunout. Dale:

Mluvim o komunikaci :-). Prave jsem chtel rici, ze ne o vsem se dozvidame z reklamy.

> vzato ad absurdum, tak vsechno je komunikace - ovsem delici cara je vedena
> mezi komunikaci vyzadanou a nevyzadanou. Reklama je komunikace nevyzadana,
> ostatni formy komunikace jsou vyzadane a schvalene. 

Ne vzdy. Vyzadujete reklamu sledovanim televize? Nebo koupenim casopisu? Mozna ne, ale pokud je to medium na tom zalozene? Chapu, ze v nejake knizce by me reklama kazdou desatou stranku obtezovala, ale co treba v katalogu?

> Prosim, nechejme(-te) si presvedcovani o tom, ze bez reklamy by nebylo
> komunikace, ba ani pokroku lidstva, pro sve klienty :-)

Necham. Dekuji :-). Klidne muzeme nahodit jine tema - co rikate na infotainment? Klasickym prikladem je treba zpravodajstvi TVNOVA, ale i nakednews.com. Patri zabava a zpravodajstvi dohromady?

Jiri Rydl

Deepend Prague | Karlovo nam. 17 | 12000 | Praha 2
T +420 (2) 21 98 62 50  F +420 (2) 21 98 62 51
W www.deepend.cz | W www.deepend.com



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST