RE: Lupa

From: Jiri Rydl (jr@deepend.cz)
Date: 01. 06. 2001, 14:01 CEST


> Nevim, co si tady snazime lhat do kapsy: reklama je pro ctenare/uzivatele
> vzdy a pouze prvek nevitany, odpuzujici a negativne vnimany. Vyjimky toto
> pravidlo pouze potvrzuji. Zpravy o tom, jak ctenari "nadsene 
> privitali" to,
> ze na ne vykoukla nova forma reklamy, proti ktere nemaji zacnou moznost se
> branit, mohou v ramci vymyvani mozku klientovi vznikat v komunikaci mezi
> klientem a jeho agenturou; v teto konferenci si prece takto lhat do kapsy
> nemusime.

Hm, tak to asi budu vyjimka, potvrzujici pravidlo. Ano, spatna reklama me obtezuje, hloupi lide me otravuji a nefungujici vyrobky rozciluji. Ale jinak reklamu sleduji, s lidmi se stykam a mobily (dosadte, co uznate za vhodne) pouzivam.

Jiri Rydl

Deepend Prague | Karlovo nam. 17 | 12000 | Praha 2
T +420 (2) 21 98 62 50  F +420 (2) 21 98 62 51
W www.deepend.cz | W www.deepend.com



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST