Nevim, co si tady snazime lhat do kapsy: reklama je pro ctenare/uzivatele vzdy a pouze prvek nevitany, odpuzujici a negativne vnimany. Vyjimky toto pravidlo pouze potvrzuji. Zpravy o tom, jak ctenari "nadsene privitali" to, ze na ne vykoukla nova forma reklamy, proti ktere nemaji zacnou moznost se branit, mohou v ramci vymyvani mozku klientovi vznikat v komunikaci mezi klientem a jeho agenturou; v teto konferenci si prece takto lhat do kapsy nemusime. > -----Original Message----- > From: Jiri Maly [mailto:~@8--0.net] > Sent: Friday, June 01, 2001 11:00 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Lupa > > > > > zadna reakce na Lupu? Marku pochlub se, co to mate za > nove formaty reklamy > > :) > > > > Na nejake celkove hodnoceni je asi ponekud brzy, ale uz jsem dospel > > minimalne ke dvema zaverum. Predevsim, 7 vterin na refresh > je zbytecne moc > > (zvlast kdyz je na te strance jen logo a zadna dalsi > informace), bohate by > > stacilo treba 5 vterin. Druhy zaver spociva v tom, ze by > bylo vhodne pouziti > > cookies v tom smyslu, ze by se to lidem zobrazilo treba jen > 4x za celou dobu > > trvani kampane, a pak uz by je to poustelo primo na Lupu. > Nejsem si ale > > jisty, nakolik by s timhle mym postrehem souhlasil > zadavatel - tomu jde > > samozrejme o co nejvetsi vryti. > > Dle meho nazoru velka vetsina pozitivnich reakci prichazi od lidi > zaujatych faktem novosti kampane. Celkove zpracovani vsak postrada > dokonalost a vyssi hodnotu: > Na penize.cz si provozovatel nazve obrazek renault.gif i kdyz > ma byt predmet reklamy skryty, na redboxu spatne pouzity HTTP-EQUIV > tag zpusobuje znepristupneni obsahu redboxu napr. pro > prohlizec Mozilla > 0.8 > (je smutne koukat na stale se refreshujici logo, jsme zvedavy jak > hi-media vysvetli vysoke procento zasahu prohlizecu Mozilla;) ), > mam-li lupu atp. v bookmarcich reklame se vyhnu, targeting nulovy,... > > Na stranky nechodim z toho duvodu abych koukal na neci reklamu, ale > abych se neco dozvedel. Reklama na webu ma tu obrovskou > vyhodu, ze muze > byt zamerena, jeji pusobeni muze byt mnohem hlubsi. Myslim, > ze adaptace > pristupu jinych medii posune chapani reklamy do jine roviny. > Lide budou > i reklamu na webu chapat jako nutne zlo a podle toho ji take hodnotit. > > -- > J. > (jirik.at.advertures.cz) > > -----BEGIN GEEK CODE BLOCK----- > GCS d- s+:- a-- C++++ UL+++ P+ L+++ E--- W-- N++ o+ K- > w--- O- M- V PS+ PE Y PGP- t- 5 X- R* !tv b+++ DI D G++ > e+ h-- r++ y++ > ------END GEEK CODE BLOCK------ > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST