RE: Nove reklamni systemy

From: Roman Hloušek (roman.hlousek@strix.cz)
Date: 25. 04. 2001, 13:50 CEST


Ano, souhlasim. Ale v tom pripade je stale nesmysl se bavat o cileni na .cz
domenu v meritku ceskeho internetu. Zde nelze pouzit ani sluvko 'cileni'.
V meritku celosvetovem pochopim, ze se zamerime na kuprikladu na .cz, na .de
a jeste napriklad na .at. Vyssi celek se proste deli na jednotlive segmenty,
casti nebo sekce. To je jasne.
A tim bych to uzavrel.

Ad BBmedia: myslim ze se tady stalo to, co jsem jiz komentoval v jinem
prospevku. Doslo k nepochopeni pojmu a naslednemu zmatku. Tak ci tak, myslim
si, ze termin 'cileni na IP adresu' je prinejmensim nestastny.


> Ano, cilit na .cz muze byt pro 99.9% inzerentu nesmyslne, ale 0.01% to
> muze pozadovat - a je to ciste jeho vec. Ta diskuze se
> rozhorela proto, ze
> nekdo (uz nevim kdo presne) tu napadl BBmedia za to, ze
> moznost cilit na
> IP adresu uvadeji v prednostech sveho systemu.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST