RE: Nove reklamni systemy

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 20. 04. 2001, 10:34 CEST


Já se omlouvám, že jsem se o billboard otřel, ale nebyl jsem první - to si
domluvte s panem Krejčím, pokud začne se svými kravinami, dočká se odpovědi
a bohužel i ti, které "vzal s sebou".
To, o čem píšete, už linx skutečně nedělá - platíme serverům poctivě,
nechceme se vystavovat obviněním z nekorektního jednání. 

O technologii BB vím poměrně dost, možná byste byl překvapený... ono se na
českém Internetu skoro nic neutají :-). Myslím, že navíc proběhlo poměrně
dost testů, které technologickou převahu Lin(x)e nad BB prokázaly - nic
proti BB, je to dobrý systém, ale věřím si, že naši kluci udělali lepší.
Soupeříme obchodně, ale také v kvalitě systému.
zdraví
jh

> -----Original Message-----
> From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
> Sent: Friday, April 20, 2001 10:16 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Nove reklamni systemy
> 
> 
> Vazeny pane Hlavenko,
> 
> vetsinou na podobne maily ani neodpovidam, ale tentokrat uz 
> mi to vazne neda:
> 
> > 
> > Pokud Billboard cpe svym clenum komercni prezentace, za 
> ktere jim NEPLATI,
> > je to jeho nekorektni jednani a jeho problem. Mr.Lin(x) 
> toto ale NEDELA;
> > jakakoli "komercni prezentace ze strany provozovatele" je 
> clenum systemu
> > Cash proplacena podle JEJICH ceniku. (Vyjimkou je 
> samozrejme bannerove
> > informovani o novych vlastnostech systemu samotneho, ale to 
> zde autor,
> > predpokladam, na mysli nemel).
> 
> Sam dobre vite, ze princip vymenneho systemu zpociva v tom, 
> ze se sice meni, ale ne v pomeru 1:1 a ze provozovatel 
> systemu se zivi tim, ze cast reklamniho prostoru prodava a to 
> tak, ze jej NECILI na jednotlive servery, ale pouze do 
> pomerne velkych kategorii, tak, aby tim nenarusil obchodni 
> aktivity jednotlivych clenu. Nevidim na tom nic nekorektniho, 
> vsichni clenove si kdykoli mohou o tomto principu vsechno precist.
> Neni nasi chybou, ze byl Mr.Linx nucen zacit serverum platit, 
> aby se k nemu vratili po zname afere, ktera zde probehla pred 
> rokem, takze se prosim o nas v tomto smeru neotirejte.
> 
> > 
> > Zaverem bych jeste podotkl, ze pokud je ten vas system, jak 
> sam pisete,
> > "technicky shodny s Billboard.cz", ktery je, jak je dobre znamo,
> > technologicky pomerne hluboko pod Mr.Lin(x)em), o 
> Adrenaline.cz uz ani
> > nemluve, tak to prilis k chlubeni neni. Hladkymi recmi o 
> "nejmodernejsich
> > technikach" skutecnost nezakryjete - na Internetu se da az 
> prilis snadno
> > zjistit, jak se veci maji.
> 
> Obdivuji, jak smahem jste schopen zhodnotit technologicky 
> zaklad naseho systemu, ackoli o nem nic nevite. Ja jsem 
> naopak presvedcen, ze nas technologicky zaklad je minimalne 
> stejne dobry ci lepsi, nez Linxe :o))))) ...taky bez toho, 
> aniz bych ho presne znal, takze muj NAZOR je jen nazor a o 
> nejake "vseobecne znalosti" se vubec neda hovorit.
> 
> Jsme sice konkurenty, ale prosim pokusme se bojovat cistymi 
> prostredky - nabidkou lepsich sluzeb, nikoli takovymito 
> nekorektnimi poznamkami jak zde v konferenci, tak smerem k 
> nasim klientum.
> 
> S pozdravem
> 
> Michal Matula
> BillBoard.cz team
> ___________________________________
> BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
> http://www.billboard.cz
> tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> 
> 
> 
> > 
> > > -----Original Message-----
> > > From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> > > Sent: Friday, April 20, 2001 9:51 AM
> > > To: reklama@nawebu.cz
> > > Subject: RE: Nove reklamni systemy
> > > 
> > > 
> > > Dobry den vsem kolegum,
> > > 
> > > dovolte mi kratce doplnit informaci o novych administracnich 
> > > systemech na 
> > > ceskem internetovem reklamnim trhu.
> > 
> > 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST