Re: Jak zvysit uspesnost banneru - nove okno

From: Martin Šimša (msimsa@seminarky.cz)
Date: 07. 03. 2001, 12:46 CET


Prakticky ve vsem souhlasim (jen jsem prezentoval vysledky sveho
minipruzkumu :-).

Napadalo mne jeste, zda by tedy nabidnout uzivatelum volbu "otevrit v novem
okne" pripadne nejakou formu piktogramu podobneho vyznamu nekde
bezprostredne pod/vedle bannerem - proste suche nudle trosku vic osvezit -
zinteraktivnit (ze strany serveru / systemu).

Je pravda, ze nase republika zaziva oproti totalite neskutecnou invazi
reklamy vseho druhu a internet teprve... My lidi kolem dvaceti/triceti to uz
bereme jinak a teenageri zase uplne jinak.

Taky proto mne napadlo rozebrat tohle tema, protoze z meho osobniho pohledu
(a jak jsem pochopil, podobny nazor tady zastava mnoho zucastnenych) neni
nas net dvakrat pripraveny na super(inter) stitials a jine podobnosti. Proto
je myslim vhodne zaobirat se tim, jak zvysit uspesnost nynejsich forem
inetove reklamy - jinak/jinam je umistovat, davat ctenarum moznost volby,
motivovat je vic ke "spolupraci" s reklamou atd.

Martin Simsa

http://www.seminarky.cz
====================


-----Původní zpráva-----
Od: Waisser <jiri.waisser@clark.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 29. března 2001 3:01
Předmět: RE: Jak zvysit uspesnost banneru - nove okno


>Ono to neni zas tak jednoznacne.
>
>Kdyz je otevreni v puvodnim okne, tam mate stale pod kontrolou pocty oken.
>Kdyz Vas obsah stale zajima a zaujala vas i reklama, tak Vas otevreni pres
>druhe tlacitko mysi nijak neobtezuje a vite dobre proc to delate a co to
>udela. Linearni odchod  na reklamni odkaz ve stejnem okne zvolite zpravidla
>po dokonceni duvodu navstevy (mate nebo nemate to, proc jste tam lezli).
>
>Implicitni otevirani v novem okne mi prijde celkem nesetrne k
navstevnikovi.
>Nevite, jakou ma konfiguraci a jak stabilni ma instalaci systemu a
>prohlizece - jestli mu pri dalsim okne nespadnou vsechna okna nebo mu nove
>okno "nevybije" volne systemove prostredky. Tim, ze by to bylo automaticky
>mu nedate vubec volbu prizpusobit brouzdani podle svych moznosti a naopak z
>nej vychovate bojacneho neklikace.
>
>Vymlouvat se na to, ze zacinajici a nezkuseni surfari toto nepouzivaji
nebo
>neznaji mi neprijde zrovna jako pouzitelny argument.
>
>Vymluvy na to, ze se navstevnik diky reklame "ztrati" ze stranek jsou
trosku
>chabe - ztati se nezkuseny (co si asi vzal z obsahu, kdyz ani poradne nezna
>ovladani prohlizece?) nebo ten, co uz chtel odejit nekam jinam. Kdyby to
>nebylo ve stejnem okne, tak se mu otevre reklamni odkaz v novym a stare
>zavre = prace navic.
>
>
>V uvodu mate nadneseno toto jako duvod proc neklikaji. To s tim zas tak
>nesouvisi.  Duvod bude spis podobnejsi tomu, proc lidi tolik nereaguji na
>letaky ve schrance, v tramvajich, vsude na ulici v beznem dennimstyku.
>Zkratka nejaka reklama je vsude a lide si prirozene brani svuj cas a
>prostredky urcitou ignoraci reklamy. Nemuzete cekat, ze vsichni skoci hned
>na vsechno a po vsem.
>
>
>Jiri Waisser
>
>
>
>Pekny den a vysokou navstevnost preje
>
>              Jiri Waisser
>Administrator reklamniho systemu Mr.Lin(x)
>   http://mr.linx.cz http://mr.linx.sk
>            ICQ UIN: 26342268



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST