Prakticky ve vsem souhlasim (jen jsem prezentoval vysledky sveho minipruzkumu :-). Napadalo mne jeste, zda by tedy nabidnout uzivatelum volbu "otevrit v novem okne" pripadne nejakou formu piktogramu podobneho vyznamu nekde bezprostredne pod/vedle bannerem - proste suche nudle trosku vic osvezit - zinteraktivnit (ze strany serveru / systemu). Je pravda, ze nase republika zaziva oproti totalite neskutecnou invazi reklamy vseho druhu a internet teprve... My lidi kolem dvaceti/triceti to uz bereme jinak a teenageri zase uplne jinak. Taky proto mne napadlo rozebrat tohle tema, protoze z meho osobniho pohledu (a jak jsem pochopil, podobny nazor tady zastava mnoho zucastnenych) neni nas net dvakrat pripraveny na super(inter) stitials a jine podobnosti. Proto je myslim vhodne zaobirat se tim, jak zvysit uspesnost nynejsich forem inetove reklamy - jinak/jinam je umistovat, davat ctenarum moznost volby, motivovat je vic ke "spolupraci" s reklamou atd. Martin Simsa http://www.seminarky.cz ==================== -----Původní zpráva----- Od: Waisser <jiri.waisser@clark.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 29. března 2001 3:01 Předmět: RE: Jak zvysit uspesnost banneru - nove okno >Ono to neni zas tak jednoznacne. > >Kdyz je otevreni v puvodnim okne, tam mate stale pod kontrolou pocty oken. >Kdyz Vas obsah stale zajima a zaujala vas i reklama, tak Vas otevreni pres >druhe tlacitko mysi nijak neobtezuje a vite dobre proc to delate a co to >udela. Linearni odchod na reklamni odkaz ve stejnem okne zvolite zpravidla >po dokonceni duvodu navstevy (mate nebo nemate to, proc jste tam lezli). > >Implicitni otevirani v novem okne mi prijde celkem nesetrne k navstevnikovi. >Nevite, jakou ma konfiguraci a jak stabilni ma instalaci systemu a >prohlizece - jestli mu pri dalsim okne nespadnou vsechna okna nebo mu nove >okno "nevybije" volne systemove prostredky. Tim, ze by to bylo automaticky >mu nedate vubec volbu prizpusobit brouzdani podle svych moznosti a naopak z >nej vychovate bojacneho neklikace. > >Vymlouvat se na to, ze zacinajici a nezkuseni surfari toto nepouzivaji nebo >neznaji mi neprijde zrovna jako pouzitelny argument. > >Vymluvy na to, ze se navstevnik diky reklame "ztrati" ze stranek jsou trosku >chabe - ztati se nezkuseny (co si asi vzal z obsahu, kdyz ani poradne nezna >ovladani prohlizece?) nebo ten, co uz chtel odejit nekam jinam. Kdyby to >nebylo ve stejnem okne, tak se mu otevre reklamni odkaz v novym a stare >zavre = prace navic. > > >V uvodu mate nadneseno toto jako duvod proc neklikaji. To s tim zas tak >nesouvisi. Duvod bude spis podobnejsi tomu, proc lidi tolik nereaguji na >letaky ve schrance, v tramvajich, vsude na ulici v beznem dennimstyku. >Zkratka nejaka reklama je vsude a lide si prirozene brani svuj cas a >prostredky urcitou ignoraci reklamy. Nemuzete cekat, ze vsichni skoci hned >na vsechno a po vsem. > > >Jiri Waisser > > > >Pekny den a vysokou navstevnost preje > > Jiri Waisser >Administrator reklamniho systemu Mr.Lin(x) > http://mr.linx.cz http://mr.linx.sk > ICQ UIN: 26342268
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST