Pokud se superstitials dostanou i k nam, coz je myslim nevyhnutelne, urcite si najdou svou cilovou skupinu. Jde o to, ze paralelne s rozsirenim S. se mezi surfari "z domova" (tj. modem, limitovany prenos dat) rozsiri utilitka na odfiltrovani tohodle "bordelu". Lidem surfujicim z prace nebo skoly to bude jedno, protoze zpomaleni proste nepoznaji. Z toho vyplyva, ze inzerenti sice ziskaji moznost vetsich rekl. ploch, ale asi prijdou o cast sve cilove skupiny. Myslim ale, ze existuje pekne "interaktivni" reseni: Realizovat by to slo tak, ze by netovi uzivatele meli takovou malou "superstitial utilitku", ktera by prubezne stahovala seznam inzerentu v soucasne dobe S. pouzivajicich. No, a pak by si uzivatel v tehle utilitce jen odklikal ty "sve" oblibene inzerenty a ona utilitka by S. ostatnich inzerentu proste na stranky, na ktere se tenhle uzivatel diva, nepustila. Kazdy inzerent by tedy mel svuj kod. Vhodne to je hlavne pro velke centralizovane systemy (Linx, Billboard, MIA), ale da se urcite udelat pres jeden centralni server, pro vsechny zucastnene. A jeste jeden nazor na pop up okenka - jedno okno jeste nevadi, ale kdyz jich je pet az deset kaskadovych, tak to uz je svinstvo... jeste ze se vyskytujou hlavne na warez a jim podobnych sajtech.. Martin Simsa http://www.seminarky.cz ==================== msimsa@seminarky.cz tel.: 0606 808 635 ==================== -----Původní zpráva----- Od: Hlavenka Jiri <jiri.hlavenka@cpress.cz> Komu: 'reklama@nawebu.cz' <reklama@nawebu.cz> Datum: 25. března 2001 5:55 Předmět: RE: superstitials? >100 kilo je opravdu brutalni, nicmene lze to podle me udelat, aby se vlk >nazral a koza zustala aspon zcasti cela: >- nejdrive se natahne vsechno ostatni, pak banner (viz cnet.com). Takze >uzivatel klidne cte, nebo taky jde jinam, banner se tahne na pozadi. Platime >za cas, ne za data (tedy vetsina z nas). >- pak uz je v cache a nenatahuje se znovu (opet viz cnet.com) >- dokonce tam ani nemusi vyskocit to velke okno (prazdne), takze uzivatel >normalne cte clanek a kdyz jej cte dostatecne dlouho nebo ma dostatecne >velkou linku, tak mu tam pak "hopne" ta reklama. >Ne ze bych to jako uzivatel zrovna vital, ale kdyz oni inzerenti fakt chteji >velke plochy... > >> -----Original Message----- >> From: Lukas Brozek / AudioNet.cz [mailto:lukas@audionet.cz] >> Sent: Thursday, March 22, 2001 11:16 AM >> To: reklama@nawebu.cz >> Subject: Re: superstitials? >> >> >> Zdravim, >> >> s nazorem souhlasim. Jedna se urcite o velmi atraktivni >> zpusob reklamy, >> ovsem v dnesnich podminkach pripojeni k internetu (alespon u >> nas) ponekud >> bezohledny k navstevnikum serveru. Jednak z pohledu rychlosti >> pripojeni >> (modem), kde si asi kazdy moc dobre pocita impulsy a snazi se vyuzit >> pripojeni jak muze (tzn. na pozadi spusteni GetRight a >> stahuje :-) pak se >> vse znacne zpomali, nebo ma rychlejsi pripojeni s limitem >> prenosu a pak, >> jak jiz bylo receno, 10 banneru = 1 MB defakto ztraceny... >> Nevim, jestli to >> nekomu stoji za ty hezke flashove vytvory (ja to osobne asi budu muset >> nejakym zpusobem hubit, pac jsem take na limitu)... >> >> Idea je vyborna, ovsem soucasne podminky prilis neprejici... >> >> ----- Original Message ----- >> From: Illichmann Pavel <pavel.illichmann@cpress.cz> >> To: <reklama@nawebu.cz> >> Sent: Thursday, March 22, 2001 11:09 AM >> Subject: RE: superstitials? >> >> >> > Zdravim vsechny, >> > ja vim, ze ted bych mel hajit asi sve zajmy a tvrdit, ze >> vsechny tyto nove >> > formy jsou prinosne atd., ale ja to opet neudelam, protoze s temito >> formami >> > inzerce prilis nesouhlasim. Je to podle me presne jak >> rikate, sice to >> "pry" >> > nespomali praci uzivatele, ale je to opravdu nefer, nutite >> jej stahnout >> > 100kb banner, kdyz si predstavim, kolik toho ve vysledku >> nastahuji, tak >> ten >> > svuj pripadny limit proflakam jenom na prihlouplych >> bannerech. 10 banneru >> = >> > 1M a co to je 10 banneru, ze? Pevne verim, ze pokud dojde k >> rozsireni >> techto >> > forem inzerce, tak se dramaticky rozsiri mnozstvi >> uzivatelu, kteri zacnou >> > pouzivat ochranu proti inzerci (ruzne programky) a vysledek >> bude spise >> > negativni. >> > Stejny nazor mam teke na pop-up windows, ktere jsou podle me tou >> > nejdrastictejsi formou ...tedy po zvukovem banneru. >> > Nevim toto je muj nazor, vcelku by me opravdu zajimal nazor >> vas ostatnich >> o >> > techto novych formach inzerce. >> > Pavel ILLICHMANN >> > Mr.Lin(x) >> > >> > >> > -----Original Message----- >> > From: Pavel Simek [mailto:pas@globe.cz] >> > Sent: Thursday, March 22, 2001 10:47 AM >> > To: reklama@nawebu.cz >> > Subject: RE: superstitials? >> > >> > >> > > muzete nekdo vysvetlit co je to superstitials, kdyz se nad tim tak >> > > rozplyvaji na Lupe? >> > >> > Dobre je to vysvetleno tady: >> > >> > http://www.unicast.com/superstitial/ >> > >> > Jsou to relativne velka (100 KB) vyskakujici okna, jejichz >> obsah se vsak >> > stahuje "v mrtvych casech", kdy uzivatel nestahuje zakladni stranky >> (docela >> > slozita technologie jdouci nad ramec jedne konkretni >> stranky). Me osobne >> se >> > to moc nelibi, sice to pry nezpomali praci uzivatele, ale nejak se >> zapomina >> > na ty, kdo plati za objem prenesenych dat a koneckoncu i >> modemisti casto >> > vyuzivaji ten mrtvy cas tim, ze neco stahuji na pozadi. Nemluve o >> > agresivnosti vyskakujicich oken. >> > >> > * Pavel Simek >> > * ICQ: 14898687 >> > * http://nestor.cz/pas >> > >> > >> > >> -------------------------------------------------------------- >> ------------ >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> http://reklama.nawebu.cz/ >> > >> > >> -------------------------------------------------------------- >> ------------ >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> http://reklama.nawebu.cz/ >> > >> > >> >> >> -------------------------------------------------------------- >> ------------ >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> http://reklama.nawebu.cz/ >> > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST