Dne 23.2.2001 don Michael napsal(a) > Dne 23. únor 2001, <reklama@nawebu.cz> napsal: > > Fajn, mozna mate pravdu, ze kolem 1 000 000 denne impressi bylo > placena reklama, jenze kolik impressi jich za den "vznikne" celkove ? > Z toho nepoznam jaka je kupni sila inzerentu, kolich ji je apod. Spis > bych uvital odpoved typu. "prumer celkem impressi denne je tolik a > tolik, z toho dejme tomu 10% placena reklama". Samozdrejme jsou urcite > vyjimky, ale nejaky rozumny prumer musi existovat... Myslim, ze z toho velice dobre vidite, jaka je kupni sila inzerentu. Proste jsou inzerenti momentalni schopni koupit milion impresi denne. Kolik vznikne denne impresi, je IMHO udaj uplne na nic. Co rekne o inzerentech a placene reklame udaj, ze denne na CZ netu vznikne napr. 10 milionu impresi? Pokud chcete prodavat reklamu, musite se prat o ten milion denne. Imprese, ktere neprodate jsou na nic. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST