Dne 23. únor 2001, <reklama@nawebu.cz> napsal: Fajn, mozna mate pravdu, ze kolem 1 000 000 denne impressi bylo placena reklama, jenze kolik impressi jich za den "vznikne" celkove ? Z toho nepoznam jaka je kupni sila inzerentu, kolich ji je apod. Spis bych uvital odpoved typu. "prumer celkem impressi denne je tolik a tolik, z toho dejme tomu 10% placena reklama". Samozdrejme jsou urcite vyjimky, ale nejaky rozumny prumer musi existovat... S pozdravem Michal Kusyn > Dne 22.2.2001 Michael napsal(a) > > > Vazeni panove, (mozna i damy) > > > > dovolte mi polozit jednu mozna trosku irelevanti otazku. Velice rad bych ze > > dozvedel, jaka je zhruba prumerna prodejnost placene reklamy na ceskem > > internetu. Jinak receno, kolik impressi (denne, mesicne) je realne schopem > > cesky server prodat. > > Vezmete lonsky rok a 100 milionu, ktere do reklamy pritekly. Prumerna cena > CPT muze IMHO byt tak 300 Kc, cili v lonskem roce se tedy prodalo na CZ > Internetu priblizne 333.333.333 impresi. Kdyz pujdeme v uvahach dal, tak > muzeme rict, ze prumerne milion impresi denne (po odfiltrovani vikendu a > svatku). > > Je to asi trochu zjednodusene, ale jiste voditko to je. Nicmene nekdo muze > jiste dojit i k jinemu cislu. > _____________________________________________________________________ Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST